beantwoord

Telfort veilig werkt niet goed meer.

Schuitema1982
Hallo,
Ik heb een vraagje. Wij hebben telfort veilig al ruim 1 jaar geinstalleerd staan en hebben ook altijd alle updates geinstalleerd. Het probleem is als volgt.

Normaal kun je in explorer het web adres van je bank invullen. Wanneer je dan op enter drukt kwam er voorheen een popup met de mededeling dat bankieren veilig geactiveerd was of zo iets.
Nu gebeurt niet meer en is de vraag hoe en wat we moeten doen om deze waarschuwing weer ta activeren. Kunt u mij daar bij helpen?

Met vriendelijke groet,
D.Schuitema
icon

Beste antwoord door Michael - Telfort 20 juli 2017, 16:35

Hoi D. Schuitema, welkom! Bijzonder dat ineens die melding ontbreekt zeg. Het is best mogelijk dat je via Windows Update een update van Internet Explorer hebt binnengehaald die niet meer lekker samenwerkt met Telfort Veilig. Dit geldt ook voor een update van Telfort Veilig trouwens. Ik adviseer je om Telfort Veilig opnieuw te downloaden en te herinstalleren. De kans is dan groot dat de melding weer tevoorschijn komt als je naar het adres van je bank surft. Laat je weten wat het resultaat is? Dank je wel.

Bekijk reactie

3 reacties

Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi D. Schuitema, welkom! Bijzonder dat ineens die melding ontbreekt zeg. Het is best mogelijk dat je via Windows Update een update van Internet Explorer hebt binnengehaald die niet meer lekker samenwerkt met Telfort Veilig. Dit geldt ook voor een update van Telfort Veilig trouwens. Ik adviseer je om Telfort Veilig opnieuw te downloaden en te herinstalleren. De kans is dan groot dat de melding weer tevoorschijn komt als je naar het adres van je bank surft. Laat je weten wat het resultaat is? Dank je wel.
Schuitema1982
Hoi Michael, nou het heeft gewerkt alles eraf en toen weer erop. bedankt
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hi D. Schuitema! Fijne zaak! Bedankt voor je reactie en veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)