beantwoord

Telfort Veilig staat niet aan

  • 9 maart 2020
  • 10 reacties
  • 215 keer bekeken

Reputatie 1

wij hebben al jaren telfort veilig nu kwamen we er gisteren achter bij het controleren van wat er nu beveiligt is dat telfort veilig helemaal niet aan staat ik weet dus niet hoe lang dat al is  maar kan het zelf niet aan zetten

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 maart 2020, 14:02

Hi @Renemaas, ik begrijp dat het niet wilde lukken met Telfort Veilig, dat is niet de bedoeling. 

Als ik je gegevens opzoek, zie ik dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Telfort Veilig is even uitgezet, zodat het later weer aangezet kan worden en je het opnieuw kunt installeren. Dat lijkt me een prima oplossing, mogelijk lukt het je zelfs alsnog om het via Mijn Telfort weer aan te zetten. 

Laat je weten of het allemaal is gelukt? 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Renemaas, ik begrijp dat het niet wilde lukken met Telfort Veilig, dat is niet de bedoeling. 

Als ik je gegevens opzoek, zie ik dat je contact gehad hebt met de klantenservice. Telfort Veilig is even uitgezet, zodat het later weer aangezet kan worden en je het opnieuw kunt installeren. Dat lijkt me een prima oplossing, mogelijk lukt het je zelfs alsnog om het via Mijn Telfort weer aan te zetten. 

Laat je weten of het allemaal is gelukt? 

Reputatie 8
Badge +10

@Renemaas Ik hoop dat alles gelukt is met Telfort Veilig, ik heb niets meer van je gehoord. Trek anders gerust aan de bel, we helpen je graag hier op het forum.

Reputatie 1

Met telfort veilig is alles goed gegaan alles is beveiligt ik heb nog wel een andere vraag hoe komt het dat ik als ik in wil loggen telkens weer mijn wachtwoord opnieuw moet aanvragen heb al Telfort 01-en dan mijn wachtwoord maar ook dan kan ik er niet in en weer een nieuw wachtwoord aanvragen en zo gaat het elke keer maar weer opnieuw

Reputatie 8
Badge +10

@Renemaas Fijn dat alles gelukt is met Telfort Veilig!

Het is inderdaad wel gek dat je elke keer een nieuw wachtwoord moet aanvragen, gebeurt dat ook als je wilt inloggen op Mijn Telfort of alleen bij installeren van Telfort Veilig? Bij het laatste, kan je testen of inloggen op Mijn Telfort wel lukt?Log je in met een (oude) gebruikersnaam of met jouw Telfort e-mailadres?

Reputatie 1

Het inloggen op mijn telfort en telfort veilig is geen probleem maar als ik wil inloggen op het forum moet ik telkens een nieuw wachtwoord aanvragen terwijl ik het heb aangevinkt met wachtwoord onthouden zelfs dan oet ik een nieuw wachtwoord aanvragen? Gr Rene

Reputatie 8
Badge +10

@Renemaas Ah, dan weet ik nu wat je bedoelt! Het helpt eigenlijk altijd als je de cookies verwijdert in de browser die je gebruikt. Zo gauw je die verwijderd hebt, je browser even opnieuw opent en dan opnieuw inlogt op het forum, zal het goed gaan. 

Reputatie 1

Ik heb net alle cookies en brownsergeschiedenis  appart verwijdert van alle sites waar ik lid van ben kan overal inloggen behalve bij het telfort forum google ondhoud wachtwoord en gebruiksnaam maar moet toch weer nieuw wachtwoord aanvragen ?

Reputatie 8
Badge +10

@Renemaas Dat is wel gek. Er zijn geen problemen met inloggen op het forum op dit moment. Welke internetbrowser gebruik je? Maakt het verschil als je (eventueel tijdelijk) een andere browser gebruikt, zoals Google Chrome of Mozilla Firefox?

Reputatie 1

Het is zeker raar ik vul n.m ook vragenlijsten in en heb bij een daarvan het zelfde probleem ik heb google , chrome en firefox geprobeerd en telkens moet ik een nieuw wachtwoord aan maken dus nu ook weer om antwoord te geven terwijl ik heb in gesteld wachtwoord onthouden het werkt gewoon bij mijn telfort en bij telfort veilig is allemaal geen probleem alleen voor het forum ? Gr Rene

Reputatie 8
Badge +10

@Renemaas Dat is wel gek, aangezien je het ook merkt bij invullen van vragenlijsten. Dat geeft toch aan dat het iets is op de computer/laptop die je gebruikt. Je zou nog kunnen testen hoe het gaat vanaf een ander apparaat, maar ik verwacht dat het daarop wel goed gaat.

Het is verstandig om hulp te vragen aan een computerspecialist, die het voor je na kan kijken. Misschien is het een kleine instelling die dan zo opgelost kan worden. Ik hoop dat je mogelijk iemand in de familie- of kennissenkring hebt die je hiermee verder kan helpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Reageer