Telfort veilig

• 16 april 2018
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Help!
Mijn pc is nagekeken bij een ander, die heeft mijn Telfort niet open gehad.
Alles weer in orde en bij het opstarten kreeg ik een mededeling dat mijn pc niet meer beveiligd was met Telfort Veilig en mijn licentie verlopen was. Dit klopt niet dus gisteren weer mijn pc geprobeerd te beveiligen en kreeg op de download pagina te zien dat ik wel beveiligd was wat niet klopte want dat was de pc van degene die mijn pc schoon gemaakt had. Alles maar eraf gegooid en Telfort Veilig verwijderd om door te gaan om Veilig weer opnieuw erop te zetten. Lukt niet!! Ben nog steeds niet beveiligd. Wat gaat er mis? Weet iemand wat er mis gaat?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Joke, welkom op het forum! Je kunt telfort Veilig op maximaal 3 apparaten installeren waaronder 2 PC's. Gebruik je het alleen op 1 PC of ook op andere apparaten?

gisteren weer mijn pc geprobeerd te beveiligen en kreeg op de download pagina te zien dat ik wel beveiligd was wat niet klopte want dat was de pc van degene die mijn pc schoon gemaakt had.

Kun je dit iets uitgebreider uitleggen? Waaruit blijkt dat de PC van iemand anders is beveiligd?

Graag ook je klantnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik je verder van dienst kan zijn. Bij voorbaat dank!
Dank Stephen, heb ook gebeld met een medewerker gisteren en zou een mail sturen hoe ik alles kon veranderen. Bleek dezelfde handelingen te moeten doen die ik al 10 keer eerder had geprobeerd en kwam niet verder. Was op het laatst zo hopeloos geïrriteerd dat ik alles van Telfort Veilig eraf heb gehaald en Veilig opgezegd heb.
Reputatie 8
Badge +10
Dank Stephen, heb ook gebeld met een medewerker gisteren en zou een mail sturen hoe ik alles kon veranderen. Bleek dezelfde handelingen te moeten doen die ik al 10 keer eerder had geprobeerd en kwam niet verder. Was op het laatst zo hopeloos geïrriteerd dat ik alles van Telfort Veilig eraf heb gehaald en Veilig opgezegd heb.
Windows Defender is de standaardbeveiliging van Windows en geeft op zich al een goeie beveiliging.
Als je daarnaast nog een programma als Malwarebytes gebruikt dan ben je net zo veilig als met 'Telfort veilig'.
Van die laatste heb je een gratis versie waarmee je de PC kan scannen op virussen, malware, rootkits en ransomware.
Met de (betaalde) Premiumversie ben je hiertegen ook nog eens real-time, dus continue beveiligt.
Dank Enterprise!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Joke! Wat jammer dat het niet is gelukt. Mocht ik in de toekomnst nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer