beantwoord

Telfort Thuis abonnement aanpassen lukt niet

• 3 maart 2020
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik wil kijken of het voor mij interessant is om mijn Telfort Thuis alles in een 50/50Mbs abonnement om te zetten naar 100/100Mbs. Dat hangt af van de prijsstelling.

Alleen kan ik (1) nergens die prijs vinden, en

(2) op Mijn Telfort/Thuis/Abonnement wijzigen zegt hij 

Het is momenteel niet mogelijk om je pakket te wijzigen.

Waarschijnlijk heb je nu het volledige pakket dat Telfort aanbiedt en zit je nog binnen de contractperiode van je huidige abonnement. De contractperiode kun je vinden op het abonnementoverzicht.

Je kunt wel in de volgende stap de extra's van je huidige pakket wijzigen.

Ik zit niet binnen de contractperiode, want die liep tot 6 sept 2018.

Hoe kan ik nu verder?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 3 maart 2020, 14:52

Wat je ziet is een standaard melding.

Voor de hogere snelheid en de bijbehorende bedragen kijk je via extra's wijzigen.

Bekijk reactie

9 reacties

Wat je ziet is een standaard melding.

Voor de hogere snelheid en de bijbehorende bedragen kijk je via extra's wijzigen.

Reputatie 8
Badge +18

Van 50/50 naar 100/100 kost € 7,50 per maand, let er wel op dat als je nu 50/50 hebt en je gaat daarna weer terug van de 100/100 dat er een grote kans is dat je dan naar 50/5  terug wordt gezet 

Reputatie 1
Badge

Van 50/50 naar 100/100 kost € 7,50 per maand, let er wel op dat als je nu 50/50 hebt en je gaat daarna weer terug van de 100/100 dat er een grote kans is dat je dan naar 50/5  terug wordt gezet 

Ik betaal nu € 2,50 extra voor 50/50, dus in feite is het dan slechts € 5,00 per maand duurder.

Reputatie 8
Badge +18

Inloggen op je mijn Telfort thuis en dan op abonnement klikken en vervolgens op abonnement wijzigen en dan kiezen voor extra wijzigen dan naar beneden scrollen en daar zie je dat je een keus kunt maken voor 100/100 , let wel op of er bij jou € 5,00 staat en geen € 7,50 zoals hier bij mij 

Reputatie 1
Badge

Inloggen op je mijn Telfort thuis en dan op abonnement klikken en vervolgens op abonnement wijzigen en dan kiezen voor extra wijzigen dan naar beneden scrollen en daar zie je dat je een keus kunt maken voor 100/100 , let wel op of er bij jou € 5,00 staat en geen € 7,50 zoals hier bij mij 

Nee, er staat € 7,50, maar de verhoging van 50/5 naar 50/50 van €2,50 gaat er dan vanaf. Dus netto € 5,00 verhoging.

Dat kan kloppen, het gaat hier vermoedelijk om een oud glasvezel klant dan kost het €5,00 bovenop de € 2,50 voor upload behoud. Ik heb recent de extra snelheid juist uit gezet en zie hetzelfde wat Jimny nu ziet.

Het is gelukt, of anders gezegd je hebt de verhoging gekozen?

Reputatie 1
Badge

Het is gelukt, of anders gezegd je hebt de verhoging gekozen?

Ja, voor € 5,00 meer. Een kwartiertje later viel het internet uit, toen werd het kennelijk omgezet. En nu haalt hij (bedraad) inderdaad ongeveer 100Mbs.

Reputatie 8
Badge +18

Fijn dat het gelukt is en bedankt voor de terugkoppeling

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Pietvo, fijn om te zien dat je al geholpen bent door Galdor en Jimny, en dat het ook gelukt is om je snelheid te verhogen! Als je nog vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, trek dan gerust aan de bel hier.

Reageer