Telfort laatste 2 jaar slecht

  • 24 februari 2013
  • 85 reacties
  • 15406 keer bekeken


Toon het eerste bericht

85 reacties

We zijn overgestapt van 20mb naar 50mb. We betalen een fix bedrag meer voor deze upgrade maar we merken er niets van. Men zou mogen verwachten dat je snelheid aanzienlijk sneller wordt als je je abonnement met meer dan de helft upgrade. We hadden adsl en zouden nu vpsl of zoiets moeten hebben? Het lijkt erop dat we nog steeds op onze "oude" snelheid dus waarschijnlijk ook nog op adsl zitten? Beste telfort, zou u op dit bericht willen reageren? Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +9
Beste telfort, zou u op dit bericht willen reageren? Alvast bedankt!


Als je wil dat Telfort op deze vraag reageert kan je het beste een eigen topic starten...
Daarnaast zullen anderen die menen te kunnen helpen dan ook eerder reageren.
Reputatie 8
Badge +16
 Telfort geeft geen dyn IP adr uit, ik heb al 7 jaar hetzelfde IP  STATISCH heet dat.

  @enterprise.: Jouw moraal in dit verhaal slaat als een enterprise tang op een varken.



Beste Man in the Middle, het is niet erg als je iets niet weet maar ga dan niet onzinpraatjes verkopen.

Bij Telfort heb je een dynamisch IP-adres dat door middel van DHCP wordt toegewezen. Daarbij zal de DHCP-server zoveel mogelijk  proberen om steeds hetzelfde IP-adres toe te wijzen. Maar door het wisselen van een modem of door onderhoud door Telfort kan je IP-adres toch wijzigen.

Overigens heb jij meegedaan aan de Arcadyan pilot en ik weet zeker dat jij met dat modem een nieuw IP-adres hebt gehad. Dat het 7 jaar niet gewijzigd is klopt dus niet.
Reputatie 1
@Kees-Jan:
Als je het allemaal zo goed weet, had je al van het begin van het Topic kunnen weten, dat ik geen Teamleader heb.

Ten eerste heb je alleen een Teamleader in een grote organisatie, zoals Capgemini of bij een ADSL Provider. En ten tweede, stuurt een Teamleader groepen aan en geen ICT Specialist.

Wat jij vanaf het begin niet doet is de informatie lezen wat jou als eerste instantie wordt aangeboden, maar in plaats daarvan loop je maar onzin zit uit te kramen.
Het ironische is dat je mij hiervan beschuldigd.

En ik weet niet of je kunt tellen maar, er hebben maar een aantal personen gereageerd op deze topic. En tevens heb ik alleen gezegd waar het op staat tegen deze personen.
Aan de reacties van deze personen te merken in deze Topic en tevens in Topics, waar support naar eindgebruikers wordt geboden, kan ik rustig zeggen dat dit geen ICT-ers zijn met de juiste kennisachtergrond. Misschien dat deze personen een ADSL Monteur, Helpdeskmedewerker, Technische Dienstmedewerker of zo zijn, maar dat wil niet meteen zeggen dat je alles meteen weet.  
Badge
Wat is dat nou weer voor onzin? Ik kom in mijn dagelijkse werkzaamheden als Enterprise Architect en IT auditor bij genoeg opdrachtgevers over de vloer, variërend van 50 tot 10K+ werknemers. Momenteel werk ik op projectbasis bij een bedrijf met 200 medewerkers en heb ik gewoon een project manager annex teamleider. En ik ben nog nergens de "ICT specialist" functie tegengekomen.
Badge +1

maar dat wil niet meteen zeggen dat je alles meteen weet.


En dat zegt iemand die nog geen enkele reactie heeft gegeven waar iemand wat aan heeft of uberhoupt een reactie met eenige inhoud van betekenis heeft gegeven?

Hou toch op man, je maakt jezelf alleen maar steeds belachelijker met je zgn "ict specialist"
Reputatie 8
Badge +10
@Kees-Jan:
Als je het allemaal zo goed weet, had je al van het begin van het Topic kunnen weten, dat ik geen Teamleader heb.
Ik ben niet de enige die er zo over denkt, of "het allemaal zo goed weet"...

Ten eerste heb je alleen een Teamleader in een grote organisatie, zoals Capgemini of bij een ADSL Provider. En ten tweede, stuurt een Teamleader groepen aan en geen ICT Specialist.
Dan werk ik dus in een groot bedrijf, met meer dan 60k personeel en meer dan 2500 ICT-ers... maar ik ken ook teamleiders in kleinere bedrijven... Overigens weer een aanname, dus.

Wat jij vanaf het begin niet doet is de informatie lezen wat jou als eerste instantie wordt aangeboden, maar in plaats daarvan loop je maar onzin zit uit te kramen.
Het ironische is dat je mij hiervan beschuldigd.
Ik lees wel goed hoor, wees niet bang, maar er valt niet zoveel te lezen, want je post niets, behalve dat je "ICT specialist" bent...

En ik weet niet of je kunt tellen maar, er hebben maar een aantal personen gereageerd op deze topic. En tevens heb ik alleen gezegd waar het op staat tegen deze personen.
Ja, ik kan tellen, en je geeft weer aan dat je een zeer lage dunk hebt van de mede forum-gebruikers, precies op de manier waarop een "ICT specialist" zich NIET hoort te gedragen!
 
Aan de reacties van deze personen te merken in deze Topic en tevens in Topics, waar support naar eindgebruikers wordt geboden, kan ik rustig zeggen dat dit geen ICT-ers zijn met de juiste kennisachtergrond. Misschien dat deze personen een ADSL Monteur, Helpdeskmedewerker, Technische Dienstmedewerker of zo zijn, maar dat wil niet meteen zeggen dat je alles meteen weet.
En wéér een aanname, niet op feiten gebaseerd, en wéér geef je aan dat je een zeer lage dunk hebt van de mede forum-gebruikers...

Oh, en ik ben niet de enige die er zo over denkt, gezien de bovenstaande reacties van "mijn" mede-forumgebruikers, en dát, mijn beste SystemSpider, is wél een feit ...

succes!
Badge +2
Ik verbaas me erover dat al mijn andere mede-forum gebruikers nog op al jouw rotzooi berichten reageren :)
Je hebt zeker niks beters te doen dan doelloos berichten te posten zonder dat je uberhaupt nog verwacht daar iets mee te bereiken?

Of wacht, je laat ons allemaal hard lachen, want je zet jezelf lekker te kijk. Ga vooral zo door!
Reputatie 1
De TS heeft alleen een melding gedaan en ik heb het gelezen, wel spannend al die vragen die daarna telkens voorbij komen.

Of je bij Telfort zit of bij UPC of Ziggo maakt niet zoveel uit, gebruiken allemaal dezelfde Troubleshooter boekjes die ze moeten uitvoeren om de klant te kunnen helpen, haper je als klant ergens(ofwel, doe je iets niet wat ze willen), dan zal de helpdesk je niet helpen(Tele2 verbreekt zelfs de verbinding als je ze iets opdraagt dat ze het moeten oplossen).
Dat is het vervelende waar je als particulier mee te maken hebt wanneer jezelf al meer weet dan zij, en je doet er niets aan.

Mijn truc zal zijn om de Helpdesk dan wat om de tuin te leiden zoals ze dat willen.
Wanneer je zakelijk bij KPN zit, dan ben je ook aan de goden overgelaten met VOIP wat hapert als het je overkomt, 7 maanden bezig en eigen oplossing analoge lijn aangevraagd, nu maar de papieren in orde maken zodat ze spijt krijgen:).

Ja oude topic, maar wel leuk om te zien dat er niet goed gelezen is blijkbaar....
Reputatie 1
Wat is dat nou weer voor onzin? Ik kom in mijn dagelijkse werkzaamheden als Enterprise Architect en IT auditor bij genoeg opdrachtgevers over de vloer, variërend van 50 tot 10K+ werknemers. Momenteel werk ik op projectbasis bij een bedrijf met 200 medewerkers en heb ik gewoon een project manager annex teamleider. En ik ben nog nergens de "ICT specialist" functie tegengekomen.

Ooo, hier kijk ik van op btw... :)
De functies bestaan al even een tijdje (en ik ben maar een Systeembeheerder van UNIX en Windows platformen)

Even voor de goede orde en een kleine detail in notendop uitgelegd:

De ICT-specialist houdt zich voornamelijk bezig met de verbetermogelijkheden binnen de ICT. Hij moet de infrastructuuromgevingen van opdrachtgevers inrichten en herinrichten. Het is van belang dat hij zijn opdrachtgever tijdens het proces op de hoogte houdt. De ICT-specialist moet tevens problemen oplossen in de ICT-infrastructuuromgeving.

Niet alleen neem je opdrachten aan van opdrachtgevers, maar ook geef je advies aan klanten over de te nemen stappen binnen de ICT. De ICT-specialist moet zich kunnen vertalen op het niveau van de klant, dat wil zeggen dat hij rekening moet houden met klanten die in zijn ogen weinig verstand hebben van ICT, hij moet het duidelijk kunnen maken voor dat soort mensen.

De ICT-specialist heeft veel variatie in zijn werk, omdat hij steeds verschillende opdrachten krijgt en over de ene opdracht langer doet dan de andere opdracht. Dit maakt dat de ICT-specialist stressbestendig moet zijn, omdat hij voor de ene opdracht meer tijd nodig heeft dan de andere opdracht. In periodes met veel opdrachten heeft de ICT-specialist het gemiddeld drukker.

Reageer