beantwoord

telfort laat oma barsten

• 14 februari 2015
  • 2 reacties
  • 625 keer bekeken

Lijbrandt is overgenomen door telfort. Onze oma krijgt bij telfort een nieuw mailadres waaraan haar oude mailadres bij Lijbrandt gekoppeld is. De bedoeling is dat de mail doorgestuurd wordt van Lijbrandt naar telfort. Mail versturen vanuit het nieuwe mailadres (telfort) lukt prima. Als de mail beantwoord wordt, komt het in de mailbox bij Lijbrandt terecht! Al wekenlang houdt telfort onze oma van 85 aan het lijntje met het smoesje dat er een storing. Nog nooit meegemaakt dat een storing na 3 weken nog niet is opgelost. Telfort vertikt het echter om het probleem zelf op te lossen. Wat telfort adviseert is om het mailadres van Lijbrandt te gebruiken en weigert om het probleem bij telfort op te lossen.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en onze oma kunnen helpen hoe dit probleem met telfort te tackelen?
icon

Beste antwoord door Michael 13 maart 2015, 20:55

@oma1929,

Spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@oma1929,

Spijtig dat je niet meer reageert. Ik had je graag een handje verder geholpen.
Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Deze gaat op slot

Michael
Reputatie 8
Badge +16
@oma1929,

Welkom op het forum!

Vervelend om dit te vernemen. Graag ontvang ik de NAW-gegevens van oma in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor oma kan betekenen. :)

Stephen