beantwoord

Telfort Klantenservice - Update van mijn situatie?

• 1 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 665 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb een tijd geleden meerdere malen telefonisch gehad met de klantenservice omdat ik problemen heb met mijn internetsnelheid.
Op een gegeven moment hebben ze me doorverwezen met KPN om alle stappen door te lopen.
Dit hebben we gedaan en de conclusie was dat ze iemand naar de wijkcentrale moesten sturen omdat hier alles in orde was.
Echter heb ik sinds juli niets meer vernomen en dus vraag ik me af wat er gaande is.
Ik ben het bellen met de klantenservice een beetje zat ondanks dat ze vriendelijk zijn.
Kosten + de wachttijd is niet echt bevorderlijk om telefonisch contact op te nemen.
Ook vind ik het raar dat ik niet gewoon een e-mail kan sturen naar Telfort en in plaats daarvan contact moet opnemen via een forum, Twitter of Facebook.
Ik vraag me dus af of er iemand van Telfort is die mij kan inlichten over de situatie?

Bij voorbaat dank.

Groeten,

Temp
icon

Beste antwoord door temp 2 oktober 2016, 00:15

Hallo Temp, wat vervelend dat je sinds juli niks meer hebt vernomen van ons. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Hoi Stephen,

Hartelijk dank voor je reactie, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen van Telfort.
Mijn excuses voor de moeite.

Groeten,

Temp
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Temp, wat vervelend dat je sinds juli niks meer hebt vernomen van ons. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 1

Hoi Stephen,

Hartelijk dank voor je reactie, inmiddels heb ik al een e-mail ontvangen van Telfort.
Mijn excuses voor de moeite.

Groeten,

Temp
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Temp, excuses zijn niet nodig en bedankt voor het melden. :D
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.
Op dit topic plaats ik een slotje.