Telfort kan het wel ...

• 11 januari 2012
  • 6 reacties
  • 2124 keer bekeken

Nu over op vdsl en tot nu toe zeer tevreden. Van een 6,5mbit naar 27mbit gegaan! De snelheid is nu absurd snel en kan nog een stap sneller. Ikke blij en misschien dat ik naar 40mbit overstap!

Bedankt telfort voor de snelle overstap.

6 reacties

Nu over op vdsl en tot nu toe zeer tevreden. Van een 6,5mbit naar 27mbit gegaan! De snelheid is nu absurd snel en kan nog een stap sneller. Ikke blij en misschien dat ik naar 40mbit overstap!

Bedankt telfort voor de snelle overstap.

Wacht maar rustig af over een dag of 5 kunnen er weer problemen ontstaan.
Mijn vertrouwen in telfort is gedaalt tot 0.
Badge +4
Ik zit toch al een tijdje heel stabiel op 32-36Mbit sinds VDSL. Daarvoor maar iets van 12 geloof ik.
Badge
Ik zit toch al een tijdje heel stabiel op 32-36Mbit sinds VDSL. Daarvoor maar iets van 12 geloof ik.

Ik hoor je wel na 50 dagen, dan begint de ellende opnieuw. Of ben je daar al overheen?
Badge +4
Ik zit ongeveer op 30 dagen nu. Maar daarvoor (ik heb verlengd) eigenlijk ook paar maanden goed. Alleen tijdens de verlenging was er wat mis gegaan helaas. Maarja, shit happens.
Ik ben ook heel tevreden met Telfort . Klachten afhandelen gaat vlug en goed, snelheid 6 Mbit , maar dat ligt aan mezelf..... Ik ben ruim 4 km van de centrale gaan wonen.
Als Telfort eens heel vrIendelijk aan de KPN vraagt of er aub, zo vlug mogelijk, een extra straatkast op 1km max van mijn woning geplaatst wordt....... dan ben ik Super tevreden.
Badge
Ik zit al sinds begin van de pilot op vdsl en totaal geen problemen en haal bijna max snelheid.

Reageer