beantwoord

Telfort blijft zowel ADSL als Glasvezel abonnement incasseren

• 2 februari 2014
  • 6 reacties
  • 1372 keer bekeken

Op verzoek van Telfort zijn wij van Telfort ADSL overgestapt naar Telfortglasvezel. Per 10 oktober was de overgang en alles zou volgens de verkoper vlekkeloos in elkaar overgaan. Geen opzegtermijn wel een vergoeding administratie kosten van 30 euro. 3 dagen na de overgang zagen we op de site van Telfortglasvezel dat de 30 euro administratiekosten gratis was. Na een klacht daarover te hebben ingediend kregen we na heel veel moeite de 30 euro terug. Maar helaas is Telfort dus niet zo voordelig als ze vertellen want nu in januari betalen we nog steeds een abonement Telfort ADSL plus een abonnement Telfortglasvezel. Ondanks alle blijkbaar loze beloftes van Evelien, Hektor en mijnheer Oevring is het nog steeds niet in orde en kunnen we waarschijnlijk naar ons te veel betaalde ADSL geld fluiten. Na vele verzoeken van onze kant is er steeds belooft dat het zo spoedig mogelijk in orde gaat komen maar nu moeten we weer wachten, half maart kunnen ze het pas terug betalen terwijl ze het wel eind januari kunnen innen. Ga nu maar de boel eens samenvatten en opsturen naar KASSA en Kanniewaarzijn want Telfort is misschien wel super voordelig maar dan niet voor haar klanten maar wel voor zichzelf.
Wat ons betreft zijn we klaar met deze oplichters want daar heb ik geen beter woord voor.

Inmiddels is er eind januari 2014 WEER een bedrag afgeschreven, wij hebben onze bank de opdracht gegeven dit bedrag te storneren. Mocht hier een aanmaning over komen dan zal ik ook overwegen om aangifte te doen wegens valse inning. De kosten daaruitvolgend komen dan in zijn geheel voor rekening van Telfort en of dat nou Telfort ADSL of Telfort Glasvezel is zal me een worst wezen, Telfort is Telfort en niets anders. Ze kunnen het beter Tilfort gaan noemen.
icon

Beste antwoord door Peer1 4 februari 2014, 10:21

@tomenriet,

Ik heb jouw adresgegevens ontvangen. Destijds met de overstap is er inderdaad een fout gemaakt. Hierdoor bleef het abonnement van ADSL lopen. Dit is nu met terugwerkende kracht stopgezet. Het teveel betaalde bedrag zal in maart worden gecrediteerd. Excuses voor het ongemak.

Peer
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Tja, dat verhaal kennen  we inmiddels ook al een paar maanden.
In november kregen we te horen dat er een fout was gemaakt en dat het teveel betaalde terug krijgen alleen stond er niet bij wanneer.
In december idem dito maar de betaling zou dan in januari volgen, in januari weer hetzelfde verhaal maar dan kon er pas in maart worden terug betaald.
Wat een onzin allemaal, ze schrijven wel stipt op tijd het bedrag van onze rekening af maar met terugbetalen zijn ze niet zo SUPER SNEL.
Als TILFORT nu eens laat zien dat het een grote jongen is dan betalen ze gewoon deze week het teveel betaalde terug en doen ze er nog een leuke schade vergoeding bij. Alleen ik denk niet dat TELFORT bij de grote jongens hoort en de centjes niet kan missen.
Heel erg zielig allemaal en zeker niet klantvriendelijk.
Ik ga ook TELFORT nomineren voor de slechtste provider van 201 en 2014.
Met een excuus voor het ongemak komen ze er iedere keer met een makkie vanaf, excuus wordt niet eerder aanvaard dan dat TILFORT alles naar ONZE WENS heeft afgehandeld.

Tom Engelfriet
Dordrecht
4 februari 2014 

Het lijkt mij het belangrijkste dat Telfort het nu goed op lost. Telfort gaat daarvoor niet afwijken van de reguliere afschrijf momenten (einde van de maand), echter een beetje vertrouwen hebben kan geen kwaad...
Tja, dat verhaal kennen  we inmiddels ook al een paar maanden.
In november kregen we te horen dat er een fout was gemaakt en dat het teveel betaalde terug krijgen alleen stond er niet bij wanneer.
In december idem dito maar de betaling zou dan in januari volgen, in januari weer hetzelfde verhaal maar dan kon er pas in maart worden terug betaald.
Wat een onzin allemaal, ze schrijven wel stipt op tijd het bedrag van onze rekening af maar met terugbetalen zijn ze niet zo SUPER SNEL.
Als TILFORT nu eens laat zien dat het een grote jongen is dan betalen ze gewoon deze week het teveel betaalde terug en doen ze er nog een leuke schade vergoeding bij. Alleen ik denk niet dat TELFORT bij de grote jongens hoort en de centjes niet kan missen.
Heel erg zielig allemaal en zeker niet klantvriendelijk.
Ik ga ook TELFORT nomineren voor de slechtste provider van 201 en 2014.
Met een excuus voor het ongemak komen ze er iedere keer met een makkie vanaf, excuus wordt niet eerder aanvaard dan dat TILFORT alles naar ONZE WENS heeft afgehandeld.

Tom Engelfriet
Dordrecht
4 februari 2014 
Badge
@tomenriet,

Ik heb jouw adresgegevens ontvangen. Destijds met de overstap is er inderdaad een fout gemaakt. Hierdoor bleef het abonnement van ADSL lopen. Dit is nu met terugwerkende kracht stopgezet. Het teveel betaalde bedrag zal in maart worden gecrediteerd. Excuses voor het ongemak.

Peer
Badge
@tomenriet,

Wat vervelend om te lezen dat het niet goed gaat met de overstap van ADSL naar glasvezel. Heb je voor mij in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adres gegevens? Dan ga ik het helemaal uitzoeken!

Peer
Maakt mij niet uit als het maar eens goed wordt begrepen en zal worden opgelost.
Reputatie 8
Badge +16
Dubbelposten is niet nodig.

Zullen we hier maar veder gaan: https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/telfort-blijft-zowel-adsl-glasvezel-abonnement-incasseren-40233/#post377130

Reageer