Telfort alles in een , hoe bereikbaar indien storingen

• 8 februari 2013
  • 10 reacties
  • 2945 keer bekeken

Badge
Ik kreeg een post van Telfort over alles in een.
Nu heb ik al eens een storing gehad en met de openingstijden van het callcenter lijkt het mij niet erg handig om daar naar toe over te stappen.
Gebruik desnoods samen met KPN het calcenter die is tenminste 24/7 bereikbaar met een 0800 nummer.
Nu belde ik vrijdagavond na 21 uur dan neemt de centrale op met eerst een keuze menu en naar alles doorgelopen te hebben krijg je te horen dat ze gesloten zijn.
Maar je kan info vinden op internet.
Nou dat ging niet want ik had niets meer.
Zou maar eens goed gaan nadenken hoe jullie de srevice gaan verbeteren.
Internet en vaste telefoon gaat nog maar televisie wordt minder leuk.

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
en KPN is een stuk duurder, qua abonnements kosten, Telfort is meer gericht op budget, en daar kies je zélf wél of níet voor... met alle(on)gemakken 😉
Wat een dom gelul!
Een dienst behoort gewoon te werken.
En als dat niet het geval is dan heet dat wanprestatie.
Het zou een mooie boel worden, je neemt Telfort maar omdat het budget is moet je de storingen maar voor lief nemen........
Ja hoor......nog ff.....wat een kul!!
Jij verzint ze ook waar je bij staat!!!
Reputatie 8
Badge +16
Wat een dom gelul!
Het zou een mooie boel worden, je neemt Telfort maar omdat het budget is moet je de storingen maar voor lief nemen........

Dus een autodealer levert ook een wanprestatie als jij een keer met pech komt te staan onderweg...?
Wat een dom gelul!

Dus een autodealer levert ook een wanprestatie als jij een keer met pech komt te staan onderweg...?

Nee.....van de fabikant!
Dus als je een Suzuki Alto koopt moet ik er van uitgaan dat ik meer pech heb als met een Mercedes?
Nogmaals, dom gelul!
Het kan voorkomen dat je onverhoopt een storing krijgt maar dat wil nog niet zeggen dat  je dan je smoel dicht moet houden omdat het zogenaamd goedkoop is!
Maar zo maakt meneer Kees-Jan zich er wel heel gemakkelijk van af, smoel houwen want je zit nu bij een budgetprovider.......het moet niet gekker worden!
Maar goed, ik was al klaar met die onzinkletser!
Badge +1
@Bonzo,

En hij waarschijnlijk ook met jou, dus dan staan jullie quite!

Wat hij bedoeld is niet dat je vaker een storing mag verwachten dan bij een duurdere provider, maar dat services die extra geld kosten (een callcenter dat 7 dagen per week bereikbaar is op een 0800 nummer kost niet een beetje geld) er gewoon niet zijn.
Bij een mercedes heb je net zoveel kans op pech onderweg als bij een daihatsu, alleen is de service er wel heel anders (want daar betaal je ook voor)!
Badge +1
Ps: het is voor iedereen prettiger als je je niet zo agresief opstelt.
Reputatie 2
Badge +1
bel wel de anwb 🆒
Reputatie 8
Badge +17
gelukkig heeft Telfort een uitstekend forum met kei-goeie hulpverlenende mede-forum-gebruikers! 
Reputatie 2
Badge +1
zo is dat , eerlijk gezegd er zitten wel toppertjes bij 
Reputatie 4
Badge +3
@hans.petrie,

Ik zie dat er inmiddels weer een verbinding is, mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Henk