Telfort Abuseteam Misbruik van uw internetverbinding

• 4 juli 2018
  • 87 reacties
  • 1521 keer bekeken

Toon het eerste bericht

87 reacties

Reputatie 3
Mijn advies zou zijn om in elk geval het hoofdwachtwoord van je Experioabox en WIFI te veranderen.
Je moet dan wel even opnieuw de verbinding maken op je draadloze apparaten. Als het mogelijk is, ook het wachtwoord van de zonnepanelen aanpassen.

Ik kan zo geen gekke dingen uit je geposte informatie halen, maar dat is een momentopname. Misschien dat er andere forumleden zijn die nog iets te vragen/melden hebben.
Reputatie 3
Op deze had ik nog geen antwoord gelezen 🙂 Ook al heb je al een tijd een computer niet gebruikt.
Al gescand op VIRUSSEN? Symantec/mcaffee of wat je ook voor AV gebruikt?

Heb je misschien op je telefoons die verbinden met WIFI rare applicaties staan die je niet zelf geinstalleerd hebt, of sinds kort geinstalleerd hebt?
Reputatie 1
Mijn advies zou zijn om in elk geval het hoofdwachtwoord van je Experioabox en WIFI te veranderen.
Je moet dan wel even opnieuw de verbinding maken op je draadloze apparaten. Als het mogelijk is, ook het wachtwoord van de zonnepanelen aanpassen.

Ik kan zo geen gekke dingen uit je geposte informatie halen, maar dat is een momentopname. Misschien dat er andere forumleden zijn die nog iets te vragen/melden hebben.

wifi is veranderd. en is automatisch ook in het kastjuh van de zonnepanelen veranderd en ook in de modem
Reputatie 1
Op deze had ik nog geen antwoord gelezen 🙂 Ook al heb je al een tijd een computer niet gebruikt.
Al gescand op VIRUSSEN? Symantec/mcaffee of wat je ook voor AV gebruikt?

Heb je misschien op je telefoons die verbinden met WIFI rare applicaties staan die je niet zelf geinstalleerd hebt, of sinds kort geinstalleerd hebt?
de telefoon is hardreset dus alles is eraf van me vrouwkuh grrr lol stress in de tent :P

en de laptop heeft geen virus of malware net als de pc. i controleer dat dagelijks als ze aanstaan bv. maar zal de laptop nog wel eens een extra beurt geven anders knal ik wel de windows even nieuw erop dan weet men ja 100 pro dat er niks meer op staat 😛
Reputatie 3
Het is heel erg vervelend als je niet weet waar je het moet zoeken. Als alles veranderd is en nieuwe wachtwoorden heeft dan heb je in elk geval al een goede stap gezet. Als je alles weer draaien hebt dan gewoon even een paar dagen afwachten wat er gaat gebeuren. Misschien kan je random eens met die IP tool die je geinstalleerd hebt kijken wat er aangemeld is op je netwerk.
Reputatie 3
Kan je poort 23 van de satelietontvanger ook dichtzetten?
Reputatie 3
Kijk eens bij de producent van de sateliet ontvanger of er een update (firmware/software) beschikbaar is..
Reputatie 3
mirai is trouwens een botnet (tcp via port 23)
Reputatie 8
Badge +11
.....wifi is veranderd. en is automatisch ook in het kastjuh van de zonnepanelen veranderd en ook in de modem.....
Die snap ik niet. Je moet het wifi-wachtwoord veranderen in het modem. De gekoppelde apparaten kunnen nooit automatisch het nieuwe wachtwoord hebben. Je moet daarmee opnieuw inloggen.
Of bedoel je wat anders?
Reputatie 1
Kan je poort 23 van de satelietontvanger ook dichtzetten? zou niet weten hoe
Reputatie 1
.....wifi is veranderd. en is automatisch ook in het kastjuh van de zonnepanelen veranderd en ook in de modem.....
Die snap ik niet. Je moet het wifi-wachtwoord veranderen in het modem. De gekoppelde apparaten kunnen nooit automatisch het nieuwe wachtwoord hebben. Je moet daarmee opnieuw inloggen.
Of bedoel je wat anders?

ik bedoel toen ik me wifi wachtwoord veranderde moes ik erna ook dat van het kastjuh van de panelen doen. want ik moes deze eerst reseten dan op nieuw verbinden met het nieuwe wifi wachtwoord. heb dat ook met de telefoon gedaan uiteraard ook een hard reset uitgevoerd erop.
Reputatie 3
Zal wel geen WPS setup zijn?
Reputatie 3
Kan je poort 23 van de satelietontvanger ook dichtzetten? zou niet weten hoeKijk eens bij de producent van de sateliet ontvanger of er een update (firmware/software) beschikbaar is..
Reputatie 3
Welk type satelliet ontvanger heb je ?(zie onderkant van t ding)
Reputatie 1
Welk type satteliet ontvanger heb je ?(zie onderkant van t ding)

https://www.cardwriter.nl/vu-zero-zwart.html?utm_source=Google+Shopping+NL&utm_medium=referral&utm_content=VU%2B+Zero+zwart+DVB-S2&utm_campaign=AdvertentiePlanet&gclid=CjwKCAjw4PHZBRA-EiwAAas4ZhA52PeGrTcxLZeklvdlwOjJmXjEFI3EizEyPsuXw3u_bKTiI42hARoC6toQAvD_BwE

heb hem al anderhalf jaar en nooit problemen gehad ermee.

net als em internet al 10 jaar klant en nooit problemen gehad en nu dus 3 dagen abuse via mijn IP
Reputatie 1
Kan je poort 23 van de satelietontvanger ook dichtzetten? zou niet weten hoeKijk eens bij de producent van de sateliet ontvanger of er een update (firmware/software) beschikbaar is..

vanmiddag nog een Geupdate staat een neiuwe versie op van 25-6-2018
Reputatie 3
"Linux besturingssysteem" poortje TCP 23

het zou toch niet he!
Reputatie 1

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?
Reputatie 3

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?

Ik denk dat die vuzero de bron is.

Standby is trouwens niet hetzelfde als -van t stroom af.
Reputatie 1

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?

stroom staat uit als we hem niet gebruiken. ben een groene hond als het om stroom draaid lol

trek altijd alles in huis uit tot op de modem na en de koelkast en vriezer bv en de wekker lol. want ben altijd bang dat door standby brandjuh komt.
Reputatie 3

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?

stroom staat uit als we hem niet gebruiken. ben een groene hond als het om stroom draaid lol

Update de firmware/software van dat apparaat eens.
Reputatie 1

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?

algebeurd vanmiddag.
Reputatie 8
Badge +17
Als UPNP is aangezet en je een device dat aan je WiFi hangt UPNP ondersteunt dan kan je er van buitenaf zo bij :$ Nee hoor...
Reputatie 3

het zou toch niet he!

die snap ik niet ?

algebeurd vanmiddag.

nou dan moet je het maar even een paar dagen afwachten nu.

gewoon alles lekker aanlaten staan.. ff ontgroenen 🙂
Reputatie 1
dit stuurt telfort.abuse me

de melding waarover gesproken wordt is :

Timestamp: 2018-07-03 03:44:27 (UTC) : 05:44:27 ETC
IP-address: --
Infection: mirai
Infection: tcp

Region: kpn_ip_telfort
Url: /pde/uafs.php
Port: 4445
CC Ip: