Telefonie via glasvezel

  • 18 september 2013
  • 3 reacties
  • 1067 keer bekeken

Reputatie 1
Vanaf 16-09-2013 bel ik via glasvezel. Binnenkomende gesprekken gaan goed, doch bij uitgaande gesprekken krijg je een zeer hinderlijke echo van je eigen stem, een seconde later, terug te horen. Dit maakt een goed gesprek vrijwel onmogelijk.
Wat kan hieraan gedaan worden?

3 reacties

Badge
@jgleemker

Wat vervelend om te lezen dat je een echo hebt bij uitgaande gesprekken.
Graag zou ik een aanpassing willen maken op de lijn. Hiervoor heb ik wel jouw klantgegevens nodig. Zou je in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 jouw adresgegevens kunnen sturen?

Peer
Badge
@jgleemker

Bedankt voor jouw privébericht, de instellingen zijn aangepast op de telefoonlijn. Is hiermee het probleem verholpen?

Peer
Reputatie 1
Peer het probleem is over, ik heb nu geen echo meer.
Bedankt voor je hulp.
PS.: Heb je het tweede deel van mijn vorige bericht gelezen over de slechte analoge radio ontvangst?
Is hier iets aan te doen?

Reageer