Storingen Internet (PC 3051HD), storing niet zichtbaar op telfort.nl

• 25 juni 2020
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

Gisterenavond was er een storing (PC 3051HD) . Op website Telfort kreeg ik de melding dat er GEEN storing was. Daarna kreeg ik van KPN een mail dat er WEL storing was. Vanavond alweer storing. En alweer op de website van Telfort: GEEN storing.....Ik heb een V10-box. Wie weet raad? 

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Pjotr8, niet fijn dat je last hebt van storingen, ik begrijp dat het geregeld gebeurd maar dat je de storing niet op onze website ziet.  Als je wel last hebt van een storing maar niets ziet op telfort.nl, dan zijn er geen problemen in jouw buurt bekend. Dat geeft aan dat de storing hoogstwaarschijnlijk alleen op jouw verbinding speelt. Daar moeten we natuurlijk iets aan doen, dus het is goed dat je dit aangeeft. 

Kan je me iets meer vertellen over wat voor storingen dit zijn? Wat merk je en wat gebeurt er precies? Vallen er lampjes uit op de Experia Box? Ik zoek graag met je mee naar de oplossing als je me meer kan vertellen over wat er aan de hand is, dan kijken we er samen naar.

Dag Alexandra, beide dagen was er 's avonds sprake van een telkens wegvallende verbinding, en zag ik achteraf een mail van KPN dat er storing was en ook daarna dat de storing was verholpen. Kon jij dat niet zien op mijn postcode? 

Dat ontkracht ook jouw “Als je wel last hebt van een storing maar niets ziet op telfort.nl, dan zijn er geen problemen in jouw buurt bekend”. Waarom weet Telfort op de website niets van de storing maar KPN per mail weer wel 

Af en toe (liefst zo mij mogelijk) storing kan voorkomen, maar klanten permanent slecht informeren is heel irritant en onnodig, 

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Pjotr8, over het algemeen werkt het zo, hoewel het antwoord in dit geval wat kort door de bocht is, dat klopt :slight_smile:

Storingen zijn gewoonlijk zichtbaar op onze storingspagina. De uitzondering daarop kan een hele kleine storing zijn, waarbij bijvoorbeeld maar een paar aansluitingen getroffen zijn, dan kan het voor komen dat je de storing online niet ziet. Of wanneer een storing al eerder opgelost is dan dat deze op de storingspagina verschenen is. Echter begrijp ik goed dat het, zeker in dit geval, verwarrend is. Dankjewel dat je dit signaal aan ons doorgeeft!

Hoe gaat het nu met de verbinding, merk je nog dat deze wegvalt of is het inmiddels beter?

Ondermaats antwoord :-(

1) je hebt je huiswerk niet gedaan want niet opgezocht hoe het zat met de storingen op mijn postcode

2) je verbergt je achter hoe het ‘gewoonlijk’ gaat, maar hoe het gewoonlijk gaat is irrelevant als ik juist navraag waarom het NIET zoals gewoonlijk ging.

Tenslotte, gespeelde empathie helpt ook niet. Je blijft slechte antwoorden geven over storingen en de slechte informatie daarover; maar waarom vraag je me telkens hoe het gaat met de verbinding? Wil je me vast een gewoonlijk antwoord geven over de verbinding. Geen interesse!

Reputatie 8
Badge +18

@Pjotr8 de vraag hoe het nu gaat met je verbinding die @Alexandra - Telfort aan je stelt zou je m.i. ook nog even kunnen beantwoorden i.p.v. haar neer te sabelen omdat je het niet eens bent met haar antwoord, daarmee zegt het iets meer over jou dan over haar, ze is hier op het forum een vakbekwame moderator van Telfort en je laatste zin is gewoon grof en vooral ongepast naar haar toe

Zo zal je snel aan 15335 reacties komen, jimny Forumlegende.    

Reputatie 8
Badge +11

@Pjotr8  Ik probeer je te helpen, maar het lijkt erop dat je niet geholpen wilt worden. Het is ook niet nodig om mij of andere gebruikers zo aan te spreken. Dat is overigens ook tegen onze huisregels. Als je je daar aan houdt kunnen we samen verder kijken naar de verbinding. Anders houdt het hier op.

Reageer