beantwoord

Storingen Glasvezel

• 15 oktober 2015
  • 68 reacties
  • 2102 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

68 reacties

Dat zal wel dan.
heb net de stekker van de animo eruit gehaald en er weer in opnieuw opgestart hier weer in orde
Reputatie 1
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud.htm

Storing is bekend en aangegeven op de site van 17:53u. Ze zijn er mee bezig
Reputatie 1
Badge
heb net de stekker van de animo eruit gehaald en er weer in opnieuw opgestart hier weer in orde
oké
Had ik net ook gedaan en hielp niest, maar misschien nu wel :-)
Niet de modem he, alleen Amino kastje?
Reputatie 1
Hadden dat eerder ook al gedaan.. Zonder succes
Hier ook weer ok
Yep hierzo ook
Alleen aminozuren kastje
Reputatie 1
Badge
oké
Had ik net ook gedaan en hielp niest, maar misschien nu wel :-)
Niet de modem he, alleen Amino kastje?

Yep, hier ook in Almere opgelost :-)
Alleen Amino kastje effies van de stroom halen 🙂
goed en ik maar denken dat mijn amino stuk was. want wilde ook niet meer naar de standby. had de stekker er al half uur uit gehad en batterijen vervangen. hopelijk snel op gelost
Nu klapt ons internet er ook ineens uit. ...
goed en ik maar denken dat mijn amino stuk was. want wilde ook niet meer naar de standby. had de stekker er al half uur uit gehad en batterijen vervangen. hopelijk snel op gelost

Hij doet het weer.
Reputatie 1
Hier ook weer beeld
Hier diet ie het ook weer postcode 5761
Deventer geen tv beeld. Al verschillende keren Animo gereset nog steeds niets. Oude tv analoog doet het nog wel.
Belachelijk dat je helemaal niemand kunt bellen en dat je ook geen info vind waar overal de storingen zijn of hoe lang het nog gaat duren.
Met de rekening zijn ze wel altijd op tijd.
Net de Amino nog maar een keer spanningsloos gemaakt, en na een paar keer hikken hadden we weer beeld.
Reputatie 8
Badge +2
Er was een storing in meerdere regio's wat betreft Interactieve TV i.c.m. Glasvezel. Deze storing is inmiddels verholpen. Mocht je nog problemen ervaren, maak dan even een nieuw topic aan alsjeblieft; dit topic gaat dicht.