beantwoord

Storing Vlaardingen

• 5 november 2015
  • 2 reacties
  • 484 keer bekeken

We hebben sinds gistermorgen geen internet. Op het storingenoverzicht wordt al sinds gisteren een storing Internet, TV en Vast Bellen gemeld in Vlaardingen, Papendrecht, Ermelo, Schiedam, Rotterdam, Maasland, Nieuwerkerk aan den IJssel en Delft. Wanneer ik echter mijn postcode invoer, komt deze storing niet naar voren. Hoe zit dat nu en is het probleem op korte termijn opgelost?
icon

Beste antwoord door Stephen 6 november 2015, 16:11

Hallo Franz, bedankt voor jouw gegevens! Momenteel is er sprake van een storing. We doen er alles aan om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Franz, welkom op het forum. Indien je nog steeds geen gebruik kunt maken van het internet dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik voor je kan kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Franz, bedankt voor jouw gegevens! Momenteel is er sprake van een storing. We doen er alles aan om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.