beantwoord

Storing van Telefoon en Internet?

• 2 maart 2018
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Badge
Best Forum, al een paar dagen merk ik op dat als ik bel wel de toetstonen hoor maar geen contact met de gebelde persoon. Het bellen is wel betaald, te zien op de Telfort App. Als van buiten gebeld wordt gaat de telefoon over maar hoor ik niets. Ik trek dan de netstekker en telefoonstekker uit en na 20 seconden weer in, en probeer het nog eens, kan lukken maar niet altijd. Ook de Internet verbinding heeft kuren, Het is heel vervelend dat er al kosten zijn zonder contact, dat ik een internet verbinding heb die hapert. Als oud televisie monteur verdenk ik het modem, kan ik geholpen worden met mogelijk een sterk modem? De storing is niet altijd, soms wel en soms niet. Heb contact gezocht via Facebook Messenger bij Telfort maar helaas geen reactie
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 maart 2018, 19:17

Hoi Hendrik, welkom op het forum. Franskia49 is een van onze klanten die graag anderen helpt, waarvoor dank Franskia! Er heeft inderdaad een storing gespeeld met de vaste telefoon. Die is inmiddels verholpen. Dat staat wel los van je internetverbinding. Daar wil ik graag verder met je naar kijken. Merk je de problemen met je wifi verbinding? Zo ja, probeer dan eens de stappen voor het verbeteren van de wifi. Ik hoor graag van je of je iets aan dit advies heb gehad.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Je kunt proberen het modem te resetten of hem uit en aan te zetten. Blijven de problemen meldt dan welk modem je hebt, zodat webcare er mee aan de gang kan.
Badge
Beste medewerker, ik kreeg laat antwoord via Facebook Messenger waar ik eerder de vraag had gesteld. Volgens de andere medewerker was er een telefoon storing. Ik hoop dat het nu opgelost is en anders kom ik hier teug. Bedankt voor de medewerking groet van Hendrik Roering
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hendrik, welkom op het forum. Franskia49 is een van onze klanten die graag anderen helpt, waarvoor dank Franskia! Er heeft inderdaad een storing gespeeld met de vaste telefoon. Die is inmiddels verholpen. Dat staat wel los van je internetverbinding. Daar wil ik graag verder met je naar kijken. Merk je de problemen met je wifi verbinding? Zo ja, probeer dan eens de stappen voor het verbeteren van de wifi. Ik hoor graag van je of je iets aan dit advies heb gehad.

Reageer