beantwoord

Storing: Uw breedband IP Connectie werkt niet

• 4 november 2017
  • 9 reacties
  • 5857 keer bekeken

We hebben glasvezel internet, maar sinds een paar dagen geen verbinding.

We krijgen wel Wifi signaal, maar hebben geen internet. Bij het maken van verbinding wordt melding gegeven "uw breedband IP connectie werkt niet"
Er brand een rood lampje op modem bij internet (modem: Xperia box v10)

Modem resetten, helpdesk bellen, het heeft tot nu toe nog niet geholpen
Hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 8 november 2017, 17:14

Hoi Marten, fijn dat het het weer doet. Hoe lang heeft de storing geduurd en weet je of mensen in je omgeving er ook last van hadden? Storingen waar een grote groep klanten last van hebben, die melden we hier. Verstoringen die kleinschaliger zijn, of waar 1 iemand last van heeft, zijn voor ons vaak minder snel vast te stellen en daardoor is het soms lastig om tijdig te informeren. Dat neemt niet weg dat ik snap dat je dat wilt, vandaar mijn vraag of mensen om je heen het ook hadden? Als we een storing gemist hebben, dan kaart ik dat uiteraard aan hier.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Haal ook eens de stroom van het glasvezel NT-kastje, en schakel die erna weer in.
Badge +18
Wat zei de klantenservice dan?
Stroom afhalen van het glasvezelkastje helpt helaas niet. Dat was ook een van de tips van de klantenservice.
De klantenservice gaf aan dat ze het probleem gingen doorzetten, ik zou op de hoogte gehouden worden.. Maar is nu inmiddels 5 dagen geleden..
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marten, welkom op het forum! Ik zie aan de hand van je gegevens in je profiel dat er contact is over het probleem en dat je teruggebeld wordt waar de kink in de kabel precies zit en wat de oplossing is. Laat je me weten wat daaruit komt?
Nu doet het internet het weer, zonder iets te doen. De storing lijkt voorbij.
Ik heb overigens geen bericht of iets dergelijks gehad over de storing, en wat de reden is geweest. Hopen dat het niet meer terugkomt!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marten, fijn dat het het weer doet. Hoe lang heeft de storing geduurd en weet je of mensen in je omgeving er ook last van hadden? Storingen waar een grote groep klanten last van hebben, die melden we hier. Verstoringen die kleinschaliger zijn, of waar 1 iemand last van heeft, zijn voor ons vaak minder snel vast te stellen en daardoor is het soms lastig om tijdig te informeren. Dat neemt niet weg dat ik snap dat je dat wilt, vandaar mijn vraag of mensen om je heen het ook hadden? Als we een storing gemist hebben, dan kaart ik dat uiteraard aan hier.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Marten, ik hoop dat het duidelijk is hoe we werken wanneer er een grootschalige storing is. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je.
Henb dus hetzelfde probleem. Kan alleen maar wachten....... wat is er precies gedaan om dit probleem op te lossen.
Ben bang dat wij nu t/m de Kerst zonder internet, tv, radio, thuiswerk mogelijkheden zitten.
Is er al enig resultaat te melden vanuit de 2e lijns helpdesk. We kunnen momenteel helemaal niets. Geen tv, radio, email, enz.
Afankelijk van de mobiel van mijn werk.....

Reageer