storing telfort internet sinds 21.3p

• 17 september 2013
  • 14 reacties
  • 2872 keer bekeken

Hallo,
Ik heb last van een storing met telfort internet. Er is geen verbinding te krijgen. Ondanks herstarten van het modem. Zowel draadloos als via LAN is geen verbinding mogelijk. Melding die wordt gegeven is contact op te nemen met mijn provider gezien er geen communicatie mogelijk is met de DNS server. De klantenservice is niet open momenteel, kan iemand mij helpen? Bvd.

Gr.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Internet doet het weer! Henk van telfort heeft een nieuw modem gestuurd. Nu werkt internet en vastbellen weer. Bedankt Henk! Snel geregeld ook, echt prima service. Oude modem is vast stuk nu na 5 jaar trouwe dienst. Het was een oude grijze staande zyxel zonder wifi.

Fijn om te lezen, @djsteavy!

Oude modem hoeft niet retour, deze kan eventueel de milieustraat in. :)

Henk
Reputatie 8
Badge +10
Het kan een lokale storing zijn (wijkcentrale).
Modem resetten helpt niet?
Nee, helaas niet. Al lijk ik volgens mijn pc vervinding te hebben geeft het modem aan geen signaal te hebben. Foutmelding betreft; if your ISP gives you a static (fixed) IP addresss, please configure the internetsettings on the device. Your voip calls can not be made at this situation.
Ik zou internetinstellingen (ip adres) moeten wijzigen, ip adres wordt normaal door telfort toegewezen. Nogal huiverig mee gezien er niets in was gewijzigd. Nu staan fabrieksinstellingen weer ingesteld door het resetten. Als ik wat wijzigen ik bang verder van huis tezijn
Reputatie 8
Badge +10
Oke, niks aan doen zelf.
Als het morgenochtend nog niet is opgelost kan je het beste de klantenservice bellen (0900-9596) of wachten tot Telfort webcare het hier oppakt.
Dank voor je bericht! Ik wacht af en check het morgen.
Storing is Opgelost!
Reputatie 1
Nu ligt bij mij vast bellen en ADSL internet van Telfort eruit in Gorredijk en omgeving. Ook een herstart van het modem mag niet baten.
Reputatie 4
Badge +3
Storing is Opgelost!

Fijn dat het alsnog is opgelost, heb je zelf nog stappen moeten nemen om het weer werkzaam te krijgen?

Nu ligt bij mij vast bellen en ADSL internet van Telfort eruit in Gorredijk en omgeving. Ook een herstart van het modem mag niet baten.

Dat kijk ik graag voor je na, maak in een privébericht je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer kenbaar voor nader onderzoek. Mijn excuus voor het ongemak.

Henk
Reputatie 1
Internet doet het weer! Henk van telfort heeft een nieuw modem gestuurd. Nu werkt internet en vastbellen weer. Bedankt Henk! Snel geregeld ook, echt prima service. Oude modem is vast stuk nu na 5 jaar trouwe dienst. Het was een oude grijze staande zyxel zonder wifi.
Reputatie 1
Alleen word ik nu door mensen gebeld op het vaste nummer 055-7850170 Dit is niet ons vaste nummer! Maar van iemand anders. Ons vaste nummer is 0513-785891 waar wel naar gebeld kan worden. Kan dit probleem nog worden opgelost?
Reputatie 8
Badge +18
Inloggen in je modem en dan het juiste telefoonnummer in de voip setting ingeven, wellicht als je modem een harde reset geeft d.m.v. het indrukken met een puntig voorwerp in het kleine gaatje gedurende 25 sec
Reputatie 1
Bedankt! Probleem is opgelost!
Reputatie 1
Inloggen in je modem en dan het juiste telefoonnummer in de voip setting ingeven, wellicht als je modem een harde reset geeft d.m.v. het indrukken met een puntig voorwerp in het kleine gaatje gedurende 25 sec

Bedankt! Probleem is nu opgelost! Gewoon even naar 192.168.1.254 gaan en aanloggen. Nieuw wachtwoord meegeven en dan naar VOIP. Daar stond tot mijn stomme verbazing iemand anders zijn telefoonnummer op de eerste plaats! en op de tweede plaats pas mijn telefoonnummer. Dat kan beter geregeld worden lijkt mij...
Reputatie 8
Badge +18
Fijn dat het opgelost is , dan kan Henk dit topic afsluiten

Reageer