beantwoord

Storing telfort

• 7 mei 2017
  • 27 reacties
  • 848 keer bekeken

Waarom wordt er geen storing gemeld bij telfort/kpn geef even een melding dat er wat is je kunt niet bellen al een uur geen tv of internet in zwartewaterland
icon

Beste antwoord door Moonsie 7 mei 2017, 21:47

Alles doet het weer deze topic kan worden gesloten
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

27 reacties

Telfort is op zondag niet aanwezig volgens mij :?
ik kan wel bellen ( telfort), maar heb ook geen tv wel weer internet
woon ook in zwartewaterland
Dan ben jij verder dan mij😂😂
Hier in Zwolle wel internet maar het beeld van de tv staat na een aantal seconden stil.........
Ja heb daarna alles gereset vanaf dat moment alles kwijt maar het is slecht dat je nu nergens naar kan bellen en vragen of ze er ook mee bezig zijn.zooooo slecht
gouden tip.......als je het beeld even 3 seconden op pauze zet en daarna op play kan je in ieder geval televisie kijken........dan loopt hij wel door......
heb nu helemaal geen beeld meer nadat ik via dit forum vanalles heb gedaan. kwam tegen dat ik de fabrieksinstellingen herstellen moest proberen, nou dat heb ik geweten. nou heb ik zwart beeld en mis ik studio sport :@:@:@:@
Fijn voor je maar hier nu helemaal niks dus let op niet resetten.maar waarom zie ik nergens dat er een storing is.kpn moet dit ook hebben .
www.allestoringen.nl
Feyenoord zien verliezen pfff
kijk maar eens naar de reacties.......Genemuiden, Zwolle e.d.
had dus wel gereset en handellingen via een topic uitgevoerd heb nu de melding F14 ophalen software mislukt
ik denk dat het signaal niet sterk genoeg is op dit moment en daarom de software niet binnen komt.
Jammer dat er niemand van telfort of kpn even meld wat en hoelang het mischien gaat duren
Ja helaas zit het probleem niet in het software maar in het signaal dat niet goed doorkomt
ja als telfort gewoon op de site had gemeld dat er storing is had ik dit allemaal niet gedaan en had ik wat anders gedaan
Reputatie 8
Badge +17
@all
Webcare Telfort is op zondagen nooit aanwezig op het forum en gezien het aantal meldingen is het waarschijnlijk een storing, resetten etc heeft dan ook weinig zin.
nou ja.......PEC heeft in ieder geval gewonnen en Feijenoord verdiend verloren........
Ben blij voor pec stijgen nu toch weer wat
@ Jimny
dat kan wel zo wezen, maar ik vindt dat niet kunnen het eerste waar ik naar heb gekeken is of er storing is. volgens de website was dit niet zo dus denk ik dat er wat anders aan de hand is. je kunt niet de volgende dag pas aangeven of er een storing is. als ik dit eerder weet had ik gewoon wat anders gedaan.
met dit soort dingen (storingen) moet je up to date blijven zie het als een stukje klant vriendelijkheid.
Zet in iedergeval neer dat er iets is maar verzwijg geen storingen want dat gaat klanten kosten .
zie net op facebook dat de storing bij KPN is in de regio Zwolle en die zeggen het gewoon op zondag
Ben ook al op zoek naar andere provider ben er klaar mee
Uitzending gemist werkt trouwens wel gewoon. Schrale troost, maar je kunt in ieder geval TV kijken.
Alles doet het weer deze topic kan worden gesloten