beantwoord

Storing regio oude ijsselsttreek (Ulft)

  • 26 maart 2016
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Sinds gisteren 25 maart storing op glasvezel.
Analoge tv werkt wel.

26 maart modemswap geweest netjes binnen 24 uur
maar het probleem ligt buitenshuis
Hoorde later dat dit bekend was maar niet bij de
helpdesk van Telfort (dus 10 euro verder aan telefoonkosten
voor de helpdesk die achteraf geen hulp was)

Beetje vreemd dat je als vaste klant extra moet betalen voor service

KPN/Reggefiber geeft aan dat de storing is opgelost maar
wij en de buren (kpn) hebben nog steeds geen internet etc.
KPN/Reggefiber is dus aan het prutsen en alvast heel erg
bedankt voor de fijne Pasen.

Kom er nu achter wat service betekent bij KPN en zit zwaar
te denken om weer terug te gaan naar de kabel.

Groetjes
Wim
icon

Beste antwoord door Stephen 29 maart 2016, 18:01

Hallo Wim, wat vervelend om te moeten constateren dat je een storing ervaart met glasvezel. Indien deze nog niet is opgelost dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken wat de status van dit issue is.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wim, wat vervelend om te moeten constateren dat je een storing ervaart met glasvezel. Indien deze nog niet is opgelost dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken wat de status van dit issue is.