Storing.....opgelost??

• 16 september 2013
  • 2 reacties
  • 1248 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb al sinds vrijdagmiddag geen internet en televisie meer. Ik heb dit vrijdagavond gemeld en de medewerker heeft geconstateerd dat er een melding gedaan moest worden bij KPN om naar de verbinding te gaan kijken. Aangezien KPN in het weekend niet werkte zou er maandagochtend direct een ticket klaar staan zodat KPN een monteur kon sturen die bij mij in de buurt naar de verbinding zou gaan kijken. Ik zou hier melding van krijgen maar tot op heden niets gehoord. Kunt u een statusupdate geven want een weekend zonder internet en tv vond ik al zeer onplezierig en heb naar mijn ouders toe moeten rijden (2x120 km) om wat werk te kunnen verrichten in het weekend. Ik heb absoluut vandaag mijn internet weer nodig omdat ik 2 skype calls voor mijn werk met het buitenland heb ingepland staan. Graag een statusupdate aub! Het betreft 2571AW, 921A

Groeten! 

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@amar,

Ik heb de desbetreffende afdeling om een update gevraagd, ik zorg dat je op de hoogte wordt gehouden wat de status van het storingsonderzoek is.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Henk
@ Henk:

Inmiddels is de storing opgelost maar wil ik wel graag een vergoeding ontvangen voor de dagen dat ik geen internet en televisie heb gehad en de ongeveer 45 minuten aan belkosten die ik heb gemaakt met mijn mobiele telefoon.

Graag opvolging!

Hartelijk dank.

Reageer