beantwoord

Storing Noordwijk?

• 30 december 2018
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Heb geen verbinding in Noordwijk Zh. Heb glasvezel.
Alleen het eerste lampje van de modem brand. Ik zie geen storingsmelding op de site en kan ook niet ontdekken waar ik deze op zondag moet melden.
icon

Beste antwoord door Dennis-L 30 december 2018, 12:01

@Paultrossel
  1. Maak het glasvezelkastje stroomloos, dit kan je doen door de stroomkabel er uit te halen
  2. Zet je Experiabox (modem) uit met de powerknop aan de achterzijde
  3. Doe de stroomkabel weer in het glasvezelkastje en wacht 1 minuut
  4. Zet de Experiabox weer aan
Lost dit het op?
Zo niet, kan je dan foto's plaatsen van de lampjes die op je Experiabox en op het glasvezelkastje branden?

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan even je klantnummer in in je forumprofiel

Het glasvezelkastje zal er waarschijnlijk uitzien als 1 van de kastjes in onderstaand plaatje:

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
@Paultrossel
  1. Maak het glasvezelkastje stroomloos, dit kan je doen door de stroomkabel er uit te halen
  2. Zet je Experiabox (modem) uit met de powerknop aan de achterzijde
  3. Doe de stroomkabel weer in het glasvezelkastje en wacht 1 minuut
  4. Zet de Experiabox weer aan
Lost dit het op?
Zo niet, kan je dan foto's plaatsen van de lampjes die op je Experiabox en op het glasvezelkastje branden?

Als je het nog niet gedaan hebt, vul dan even je klantnummer in in je forumprofiel

Het glasvezelkastje zal er waarschijnlijk uitzien als 1 van de kastjes in onderstaand plaatje:

Reputatie 8
Badge +12
Hoi Paultrossel, welkom bij ons het op Forum. Ik lees dat je geen glasvezelverbinding hebt. Dat is niet fijn. Heb je het glasvezelkastje nog van het stroom gehad? Maakt dat nog verbetering? Welke lampjes branden daar op?

In ieder geval wil ik ook graag meekijken? Zou je daarvoor jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik ontvang graag een reactie als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee.

Reageer