beantwoord

Storing modem na blikseminslag

• 28 juni 2017
  • 3 reacties
  • 639 keer bekeken

Goedemiddag, 2 weken geleden is de bliksem vlakbij ingeslagen waardoor thuis alles uitviel. Sinds die tijd is de wifi zeer slecht en had ik geen internet verbinding naar mediaplayer en PC (bedraade aansluiting). Alles meerdere keren gereset en kabels verwisseld, resultaat is dat WiFi nog steeds beroerd is en dat ethernetpoort 2 en 3 niet meer werken.

Het lijkt er op dat mijn Zyxel modem het begeven heeft. Hoe kan ik een vervanger aanvragen?

Mvg Franck
icon

Beste antwoord door Franck 4 juli 2017, 08:55

Hoi Deborah, modem is de volgende dag ontvangen. Na installatie werkt alles weer zoals het hoort. Het defecte modem gaat deze week retour.

Bedankt voor de snelle reactie.

Franck
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Franck, welkom op het forum 🙂. Het klinkt inderdaad alsof er geen nieuw leven in je Zyxel modem te blazen is en de bliksem wat schade heeft aangericht:S. Zojuist heb ik een nieuw modem voor je besteld. Ik verwacht dat het modem morgen of overmorgen wordt geleverd! Kun je mij laten weten of je verbinding met het nieuwe modem goed is? Hoor het graag van je 😉.
Hoi Deborah, modem is de volgende dag ontvangen. Na installatie werkt alles weer zoals het hoort. Het defecte modem gaat deze week retour.

Bedankt voor de snelle reactie.

Franck
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Franck, super om te lezen dat alles weer werkt met het nieuwe modem! :D

Trouwens, wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Kan je dat doen via bit.ly/feedbackopdeborah.

Reageer