beantwoord

Storing modem, experia box V8

  • 7 april 2019
  • 33 reacties
  • 956 keer bekeken


Toon het eerste bericht

33 reacties

Bart, bedankt voor je reactie.

Speedtest gedaan, vandaag om 10:45.
Wel met een verouderde laptop, omdat ik eigenlijk alleen mobile devices gebruik.

Zowel met KPN als Ziggo speedtest gedaan.
Paar keer gedaan , gemiddelde ongeveer :

Kpn
ping 9
download 27.5
upload 4.2

Ziggo
ping 13
download 27.8
upload 4.3
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de uitkomst. Deze ziet er goed uit. 30 Mbit/s is namelijk zo ongeveer het maximale wat je kan halen. Nu is het wel zo dat er iets mis gaat met de lijn. Ik heb daarom een monteur voor je aangevraagd. Je hebt een mail gekregen met een link om een afspraak te maken. Anders mag je ook bellen met 088-200012. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is.
Top Bart. Dank je wel.
Afspraak is gemaakt, voor maandag al, laat je weten hoe het afgelopen is.
Reputatie 8
Badge +11
Hoe is de afspraak gisteren verlopen? Heeft de monteur het probleem kunnen achterhalen en oplossen?
Monteur is geweest.
Bekabeling hier is gewoon in orde.
Ook heeft de monteur nog wat aangepast in de centrale.
Gezien de aard van de klachten en leeftijd modem denkt de monteur dat het ook daar aan kan liggen. Hij heeft dus een nieuwe aangevraagd voor me.
Nog niet ontvangen maar die gaan we uit proberen.
Reputatie 8
Badge +11
Ah top om te lezen dat de monteur is geweest en dat de bekabeling in orde is. Dat is fijn, kunnen we dat weer afstrepen. Hij vermoed dus het modem. Ik hoor graag je bevindingen als je de nieuwe getest hebt. 🙂
Nieuwe modem week in gebruik nu.
Afgelopen week geen storingen meer gehad dus probleem lijkt opgelost.

Bart, bedankt voor de moeite !
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal top! Uiteraard graag gedaan en geniet van je verbinding.

Als er weer wat is horen wij dat graag. 🙂

Reageer