beantwoord

Storing met Zyxel modem

• 15 maart 2018
  • 3 reacties
  • 745 keer bekeken

Reputatie 1
Ik gebruik sinds de start van het abonnement (5-6 jaar geleden) een Zyxel modem. De laatste tijd gaat hij om de week zo’n beetje in storing waardoor ik hem steeds moet resetten. Ook is HD tv bijzonder traag sinds ik op glasvezel zit. Ik zou graag een nieuw up-to-date modem willen aanvragen zodat ik weer op een fatsoenlijke manier gebruik kan maken van de diensten van Telfort.

Alvast bedankt.

Mvg

Bas
icon

Beste antwoord door Deborah 16 maart 2018, 12:14

Hi Bas, ik kan je inderdaad hiermee helpen! Je apparatuur zou in principe nog goed kunnen werken, alleen is een beetje verouderd. Ik stuur daarom een nieuwer type modem en een nieuwe tv-ontvanger naar je op. Met de nieuwe tv-ontvanger heb je meer mogelijkheden zoals MeerTV. Daarnaast schat ik ook in dat HD beter werkt met de nieuwe ontvanger.

Ik verwacht dat de nieuwe apparatuur zaterdag of maandag wordt geleverd. Kun je ons laten weten hoe het nieuwe modem en de tv-ontvanger werkt?
Bekijk reactie

3 reacties

Webcare kan je daar bij helpen.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel? Dan weten ze om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 4
Badge +10
Hi Bas, ik kan je inderdaad hiermee helpen! Je apparatuur zou in principe nog goed kunnen werken, alleen is een beetje verouderd. Ik stuur daarom een nieuwer type modem en een nieuwe tv-ontvanger naar je op. Met de nieuwe tv-ontvanger heb je meer mogelijkheden zoals MeerTV. Daarnaast schat ik ook in dat HD beter werkt met de nieuwe ontvanger.

Ik verwacht dat de nieuwe apparatuur zaterdag of maandag wordt geleverd. Kun je ons laten weten hoe het nieuwe modem en de tv-ontvanger werkt?

Reageer