beantwoord

Storing internet Utrecht Leidsche Rijn Terwijde

• 3 februari 2016
  • 6 reacties
  • 489 keer bekeken

Is er al bekend wanneer internet het weer zal doen in de wijk Terwijde? Een KPN monteur zou vanochtend langskomen, maar heeft gebeld met de melding dat er een algehele storing was vanwege aanleg glasvezel. De storing zou rond 13:00 uur opgelost moeten zijn, het is nu bijna 14:00 uur maar nog steeds geen internet.
Op de storinglijst zie ik trouwens geen melding. Zit al 3 dagen zonder internet.
icon

Beste antwoord door Stephen 5 februari 2016, 13:46

Hallo Musti, ik heb begrepen dat het probleem is verholpen en dat jij weer gebruik kan maken van de diensten. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan verneem ik het graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Musti! 🙂
Hallo Stephen, de storing is idd verholpen. Heb geen andere vraag of verzoek, dank voor het aanbod.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Musti, ik heb begrepen dat het probleem is verholpen en dat jij weer gebruik kan maken van de diensten. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan verneem ik het graag van je.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je gegevens Musti! Er wordt nu uitgezocht wat er aan de hand is. Mijn collega's van de tweede lijn proberen vandaag nog contact met jou op te nemen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen, ik heb nog steeds geen internet. Helaas al de 4e dag en limiet van mijn mobiele internet wordt bereikt omdat ik deze als hotspot gebruik om zaken op mijn laptop af te wikkelen. De monteur wist precies waar de storing was, dan lijkt het mij niet moeilijk om meteen daarop actie te ondernemen. Heb je ook een privebericht gestuurd, hoop spoedig van je te horen met hopenlijk een oplossing. Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Musti, welkom op het forum. Kun je inmiddels weer gebruik maken van het internet? Zo niet, dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht. Bij voorbaat dank!