beantwoord

Storing internet in Heemskerk

• 25 december 2017
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Hee al de hele dag storing bij ons in Heemskerk, en telfort is niet thuis. Waar kunnen wij terecht??
Werkelijk alles gedaan wat mogelijk is, modem geeft aan dat er geen internetverbinding is via DSL.
Ik vind het onprofessioneel dat er pas woensdag weer mensen beschikbaar zijn bij Telfort... Tijd om over te stappen naar een klantvriendelijke provider?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 27 december 2017, 19:00

Hoi Zyxelkud en Amfasis, wat vervelend dat jullie tijdens de kerst last hadden van een storing in Heemskerk 😞. De openingstijden waren inderdaad tijdens de kerst beperkt. Hopelijk heeft het niet de pret van kerst gedrukt. Werkt de verbinding weer goed bij jullie thuis? De storing is namelijk opgelost!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Even een paar vragen

Wat voor abonnement heb je glasvezel of adsl/vdsl

Welk type modem heb je en welke lichtjes branden daarop

En ik ben niet van Telfort en o ja Telfort twitter account al geprobeerd
Hier hetzelfde, ook Heemskerk (Breedweer).
Alleen power lampje op de arcayan staat aan en elke zoveel tijd knippert het broadband lampje. Heb al hard reset gedaan... maar VDSL blijft disconnected aangeven, zelfs na twee uur wachten

Wij hebben ADSL met bellen, geen tv.

Echt lekker met Kerst 😠 inderdaad tijd voor andere provider
Bij mij is het zojuist opgelost, zonder dat ik wat hoefde te doen (kon ook niet want ik ben niet thuis)
Kreeg 20 minuten geleden sms van Telfort dat ze storing hadden
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Zyxelkud en Amfasis, wat vervelend dat jullie tijdens de kerst last hadden van een storing in Heemskerk 😞. De openingstijden waren inderdaad tijdens de kerst beperkt. Hopelijk heeft het niet de pret van kerst gedrukt. Werkt de verbinding weer goed bij jullie thuis? De storing is namelijk opgelost!

Reageer