beantwoord

storing internet en bellen

• 7 januari 2016
  • 4 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo, vorige week zaterdag brief Telfort : U krijgt snelheidsverhoging 40mb/s zomaar voor niets! Mooi, leuk. Jl maandag rond de middag geen internet meer helemaal niks meer! , reset hard reset, kabels nagekeken, alles zelf gedaan. Niets meer. Gebeld met de klantenservice, half uur in de wacht met de mobiel, lekkere service. Alles heb ik al gedaan, toch wil de medewerker nog hard resetten..Ok, router is kapot geen DSL meer, Ok nieuwe router. Woensdagavond geinstalleerd, maar weer niks...geen dsl lampje rood lijnt als je inlogt op de router..Kortom niks. Vandaag hebben we weer gebeld...25 min in de wacht. Telfort: u kunt een monteur bellen, is gratis...As maandag kan de monteur pas...gratis? Als het aan de kabels ligt dan kost het wel geld...Lekkere service..Of ze inmiddels de lijn hebben gecontroleerd, zal wel niet..Inmiddels al bijna 1 week geen internet en telefoon meer...Snap er niets van..
icon

Beste antwoord door Stephen 13 januari 2016, 16:12

Beste bums, ik heb vernomen dat er weer signaal is. Kun jij dit bevestigen?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort gaat je vast en zeker nauwkeurig uitleggen hoe en wat
Reputatie 8
Badge +16
Hallo bums, wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Maak mij je naw-gegevens kenbaar in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan meteen voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens bums. Sinds de omzetting van je lijn is er helaas geen signaal meer. Aangezien er een aantal handelingen zijn gepleegd die dit issue niet hebben verholpen wordt er een monteur aangestuurd. Deze is gratis en zal op zoek gaan naar de oorzaak. Ik begrijp heel goed dat het erg frustrerend is om zonder diensten te zitten maar ik wil je vriendelijk verzoeken om tot maandag af te wachten. Zodra alles weer is hersteld dan zal ik ervoor zorgen dat je een compensatie ontvangt voor het niet gebruikmaken van de diensten en de gemaakte belkosten. Je hoeft geen contact meer op te nemen met de klantenservice maar zodra je vragen of opmerkingen hebt kun je deze aan mij richten. Ik kijk uit naar jouw reactie maandag. Excuses voor het ongemak en ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +16
Beste bums, ik heb vernomen dat er weer signaal is. Kun jij dit bevestigen?