beantwoord

Storing internet

• 1 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, sinds gisteren hebben we geen internet meer. Ook omliggende buren hebben geen internet meer. Waar kan ik deze storing melden? Ter info, sinds gisteren zijn er ook graafwerkzaamheden een straat verder op.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 oktober 2019, 09:47

Goedemorgen @mattelfort, fijn dat je verbinding het weer doet! Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd over de compensatie voor de dagen waarop je verbinding het niet deed. Dat is ook in orde gemaakt zie ik, helemaal goed. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @mattelfort, ik heb je verbinding nagekeken en er blijkt inderdaad een probleem te zijn met de lijn. Daarom heb ik je net telefonisch gesproken en hebben we samen een monteur ingepland voor morgenvroeg tussen 10 en 12 uur. De monteur zal bekijken wat er precies aan de hand is en dit terugkoppelen aan de Technische Dienst.

Mocht er al bekend zijn wat er aan de hand is en de afspraak niet meer nodig zijn, dan zal de Technische Dienst je hierover bellen en inlichten. Laat je weten hoe de afspraak is verlopen of als je iets hebt gehoord van de Technische Dienst?
Reputatie 1
De storing is nog steeds niet verholpen. Afgelopen woensdag zijn grondwerkers geweest om de kabel te repareren maar helaas hebben we nog steeds geen internet. Is nogmaal geconstateerd dat kabel stuk is zouden vandaag komen om dit te repareren maar zojuist te horen gekregen dat dit volgende week maandag wordt. Zit nu dus al hele week zonder + tot a.s. dinsdag. Is er een andere manier om tijdelijk verder te kunnen werken?
Reputatie 8
Is er een andere manier om tijdelijk verder te kunnen werken?
Via WiFi hotspot van een smartphone en gebruik makend van het mobiele netwerk. Flexplek, of een horecagelegenheid in stad of dorp. Daar heeft men bijna altijd wel een vrij WiFi netwerk.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @mattelfort, jammer om te horen dat het herstellen van de kabel niet zo snel kon plaatsvinden als jij en wij hoopten en wilden. Heb je nog een oplossing gevonden in de tussentijd, eventueel een van de tips van Babylonia? Zijn ze vandaag bezig geweest met de herstelwerkzaamheden en hoe gaat het nu met je verbinding?
Reputatie 1
Nog steeds niet opgelost, morgen gaat het weer verder, balen!
Reputatie 8
Badge +9
@mattelfort Dat is balen inderdaad 😞 Hoe is het gisteren gegaan? Laat je me weten hoe het afgelopen is?
Reputatie 1
Sinds gisteren 17:00 uur opgelost, alles werkt weer.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @mattelfort, fijn dat je verbinding het weer doet! Ik zie dat je ook een e-mail hebt gestuurd over de compensatie voor de dagen waarop je verbinding het niet deed. Dat is ook in orde gemaakt zie ik, helemaal goed. Je weet me te vinden als ik iets voor je kan betekenen.

Reageer