beantwoord

Storing internet

  • 10 mei 2019
  • 6 reacties
  • 482 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen, ik heb al een half uur geen internet meer. Heb alles geprobeerd, stekkers eruit en weer er in. Alle kabels nagekeken. Uit en weer aan gezet. En de resetknop gebruikt. Maar niets werkt...
Aub hulp!
icon

Beste antwoord door MoniqueSchepers 10 mei 2019, 09:53

Haha nee geen kat of konijn doener aan kunnen zitten!
Maar mijn verbinding doet het weer.
Vraag me niet hoe, ik heb niets meer gedaan nadat ik dit bericht heb geplaatst.

Probleem is in ieder geval opgelost :)

Bedankt voor je snelle reactie en het meedenken!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @MoniqueSchepers, ik lees dat de verbinding uit het niets weer is gaan werken. Heel erg fijn.

Mocht er weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan!
Reputatie 1
Haha nee geen kat of konijn doener aan kunnen zitten!
Maar mijn verbinding doet het weer.
Vraag me niet hoe, ik heb niets meer gedaan nadat ik dit bericht heb geplaatst.

Probleem is in ieder geval opgelost :)

Bedankt voor je snelle reactie en het meedenken!
Reputatie 8
Badge +11
Heb je ook de kabel tussen ISRA-punt en modem gecontroleerd? Haal hem desnoods even los en sluit hem opnieuw aan. De rode led geeft aan: "Kabel is niet verbonden met aansluitpunt of authenticatie is mislukt".
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/specificaties-experia-box-v10a.htm

Heb je een kat of konijn ofzo? Het zou niet de eerste keer zijn dat die de kabels 'testen'.
Reputatie 1
Jaaa die heb ik gehad! De V10a idd.
Het ledlicht is rood en wordt ook steeds weer rood.
Wat ik ook doe...
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem aan dat je je nieuwe modem (2 maanden geleden) inmiddels hebt en hebt aangesloten. Heb je een V10a gekregen? Brandt de led aan de voorzijde en zo ja in welke kleur?

Reageer