beantwoord

storing in wijkcentrale

• 3 november 2018
  • 2 reacties
  • 146 keer bekeken

Op donderdag (1/11) rond 12.30 uur gemeld dat ik vanaf 09.30 uur geen vaste telefoon en geen internet meer had. Volgens de klantenservice was het modem kapot. Er wordt een nieuw modem gestuurd.
Op vrijdag 2/11 modem ontvangen. Geen resultaat. Weer gebeld met Telfort. Deze medewerker constateert dat er een probleem is in de wijkcentrale. Ik moet een afspraak maken met Guidion.

Guidion kan pas op 8/11 langs komen.

Nu lees is elders op dit forum dat zulke problemen binnen 48 uur opgelost moeten worden.

Dan zou dit probleem dus eigenlijk vandaag, maar uiterlijk maandag opgelost moeten zijn.

Kunt u regelen dat de monteur van Guidion eerder komt ?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 november 2018, 20:00

Hoi janvdheuvel, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je geen verbinding hebt. Dat is niet fijn. Eerst heb je een nieuw modem ontvangen, dit was echter niet de oplossing. Er bleek iets anders mis, namelijk in de wijkcentrale. Hiervoor moet een monteur komen. Deze kan echter pas 8 november. Deze afspraak staat toch? Nu is het inderdaad zo dat wij je uiteraard zo snel mogelijk willen helpen. Als daar een monteur voor nodig is zal deze ook zo snel mogelijk ingepland gaan worden. Nu werken wij hiervoor samen met onze monteurspartner Guidion. Nu zijn zij intern aan het vernieuwen waardoor het momenteel niet helemaal zo soepel loopt als je mag verwachten. Vandaar dat iets langer duurt voordat de monteur langs kan komen. Excuses voor het ongemak. Ik hoor wel graag hoe het bezoek verlopen is 8 november.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi janvdheuvel, welkom op het Forum. Nu lees ik dat je geen verbinding hebt. Dat is niet fijn. Eerst heb je een nieuw modem ontvangen, dit was echter niet de oplossing. Er bleek iets anders mis, namelijk in de wijkcentrale. Hiervoor moet een monteur komen. Deze kan echter pas 8 november. Deze afspraak staat toch? Nu is het inderdaad zo dat wij je uiteraard zo snel mogelijk willen helpen. Als daar een monteur voor nodig is zal deze ook zo snel mogelijk ingepland gaan worden. Nu werken wij hiervoor samen met onze monteurspartner Guidion. Nu zijn zij intern aan het vernieuwen waardoor het momenteel niet helemaal zo soepel loopt als je mag verwachten. Vandaar dat iets langer duurt voordat de monteur langs kan komen. Excuses voor het ongemak. Ik hoor wel graag hoe het bezoek verlopen is 8 november.
Reputatie 8
Badge +11
Is de monteur al geweest? Of komt hij nog? Hoe is het bezoek verlopen?

Reageer