Storing in Wijchen???

• 30 januari 2012
  • 12 reacties
  • 3771 keer bekeken

Badge +1
Hallo,
Mijn zoon belde me net vanuit Wijchen, postcode gebied 6604. Hij heeft geen internetverbinding en kan niet bellen vanaf zijn vaste aansluiting. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?

12 reacties

Een vriend van mij in Nijmegen heeft ook geen verbinding met internet via de pc. Krijgt een DNS 105 fout.
Badge
Ook postcodegebied 1422 heeft geen internet en telefonie.

Beetje offtopic, op 2-2-2012 staat er onderhoud gepland in Uithoorn.
Heeft dit wat met VDSL aanleggen te maken?
Inmiddels staat er op de Telfort site dat er een storing is: http://www.telfort.nl/mededelingen/inte ... -locaties/
In het bericht zelf staat overigens een verkeerd jaartal, maar op de hoofdpagina staat wel degelijk 30-12-2012.
Ja postcodegebied 8917 ook geen diensten. Internet brande rood en DSL was wel aanwezig.
Na modem reset brand nu internet-ledje helemaal niet meer ook niet rood , DSL brand wel.
We wachten het wel even af. Over het algemeen is Telfort heel erg stabiel en uitval/storing
heb ik nagenoeg nog maar zelde meegemaakt bij Telfort.
groningen 9743 ook geen internet
Even geduld hebben ze zullen er echt wel hard aan werken het op te lossen.
Heb vertrouwen 😃
Brobleem is opgelost internet werkt weer.
groningen 9743 probleem nog niet opgelost
Okey dan zal het wel per gebied worden opgelost. Is het trouwens enkel in het Noorden van Nederland
want ik lees dat zo goed als alle DSL providers in het noorden problemen hebben gehad dus dit lag ook niet aan Telfort. Ik las dat ook Tele2 dezelfde problemen in het noorden heeft (gehad) .
Badge +1
Nijmegen, waar Wijchen vlak bij ligt, is in het midden van het land. Ikzelf woon in Arnhem en hier werkt alles normaal.
Badge +1
Ik hoor net dat het in Wijchen weer is opgelost.
Okey netjes . Al met al toch snel opgelost vind ik.

Reageer