beantwoord

Storing in regio 6155NH

• 1 juli 2020
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Badge

Ik en  meerdere bewooners  ondervinden problemen  met  internet  

Het  is een mix  van kpn   telfort  online  gebruikers

We vermoeden dat het te maken heeft met  werkzaam heden aan het gas  en water net 

Kun u hier wat  prio aan geven

M vr gr Barry

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 juli 2020, 18:10

@barry_lw Hi Barry, wat rot dat jij en verschillende buren om je heen last hebben van een storing. Het lijkt er inderdaad op dat er in jouw buurt iets niet goed gegaan is met de verbinding, als zo veel verschillende bewoners er last van hebben. Deze werkzaamheden in de buurt zouden de oorzaak zomaar kunnen zijn.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inmiddels een monteur ingepland staat voor morgenvroeg. Fijn dat dat al geregeld is. De monteur zal de verbinding nakijken om te constateren wat er precies aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Mocht er intussen een andere oplossing zijn gevonden door de Technische Dienst, aangezien meer mensen hier last van hebben, dan wordt je hier telefonisch over benaderd en geïnformeerd.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is? Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@barry_lw Hi Barry, wat rot dat jij en verschillende buren om je heen last hebben van een storing. Het lijkt er inderdaad op dat er in jouw buurt iets niet goed gegaan is met de verbinding, als zo veel verschillende bewoners er last van hebben. Deze werkzaamheden in de buurt zouden de oorzaak zomaar kunnen zijn.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inmiddels een monteur ingepland staat voor morgenvroeg. Fijn dat dat al geregeld is. De monteur zal de verbinding nakijken om te constateren wat er precies aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Mocht er intussen een andere oplossing zijn gevonden door de Technische Dienst, aangezien meer mensen hier last van hebben, dan wordt je hier telefonisch over benaderd en geïnformeerd.

Laat je weten hoe de afspraak afgelopen is? Ik hoor het graag van je.

Badge

Volkers wessel  heeft  na ongeveer 5 dagen de breuk  gerepareerd, de nood set  van telfort was handig  maar door  de slechte dekking  er traag

Tipje  zorg dat de digitenne  uit het nood pakket  ook actief is  alleen 1 2 en 3  is jammer 

Gr Barry

Reputatie 8
Badge +11

@barry_lw Goedemorgen Barry, fijn dat je in de tussentijd een noodpakket hebt gehad. Afhankelijk van wat er gebeuren moet en de locatie, kan de reparatie van een breuk even duren.

Het is trouwens wel de bedoeling dat de overige zenders van Digitenne in het noodpakket het ook doen. Ik hoop het natuurlijk niet, maar mocht dit ooit nog eens voor komen, laat het ons dan weten. Dan kunnen we ervoor zorgen dat deze geactiveerd wordt.

Reageer