beantwoord

Storing glasvezel tv/radio Deventer

• 29 maart 2015
  • 44 reacties
  • 1193 keer bekeken

Sinds een uur hebben we storing op radio en tv, blokjesbeeld, harde geluiden, geen geluid etc. Heel irritant dat er geen service is op zondag! En als je op de website kijkt waar er storing is, is dit niet gemeld, want ook die is niet up-to-date! Heel vervelend allemaal. Vandaar dat we het maar op deze manier proberen, wellicht dat een medewerker van Telfort dit ook leest?? Zo, ja.... Dan graag jullie actie!
icon

Beste antwoord door Stephen 8 april 2015, 19:15

@All,

De storing is inmiddels opgelost. Ervaren jullie nog steeds problemen?

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 1
Klop, ook hier in Deventer is het weer bal! Stilstaand, haperend en/of zwart beeld en navenant geluid. Wanneer houdt dit nou eens ooit op?

Sinds een uur hebben we storing op radio en tv, blokjesbeeld, harde geluiden, geen geluid etc. Heel irritant dat er geen service is op zondag! En als je op de website kijkt waar er storing is, is dit niet gemeld, want ook die is niet up-to-date! Heel vervelend allemaal. Vandaar dat we het maar op deze manier proberen, wellicht dat een medewerker van Telfort dit ook leest?? Zo, ja.... Dan graag jullie actie!
Reputatie 1
iedere provider is verplicht om op zondag voor tv only een klanten service open te hebben.
omdat de tv de grooste bron is van info voor veel belangrijke meldingen.

maar idd internet in deventer was ook weg voor 15 min
Badge +2
@all,

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak en latere reactie. Het probleem is bekend en er wordt gezocht naar een oplossing.

Daphne
@all,

Allereerst mijn excuses voor het ervaren ongemak en latere reactie. Het probleem is bekend en er wordt gezocht naar een oplossing.

Daphne

Bedankt voor ( de late) reactie. Ik heb het probleem op zondag gemeld, toen had ik ook de storing. Maar wat bedoeld u met bekend?? De storing of het feit dat jullie niet 24-7 te bereiken zijn? Want dat laatste is mijn grootste probleem nl. Wordt daar ook aan gewerkt?
Mvrgr.
Badge +2
@marian.inia,

Het probleem in Deventer is bekend. De klantenservice is voor iTV op zondag bereikbaar van 10.00 tot 17.00. Jouw ongenoegen over de bereikbaarheid wordt in ieder geval intern kenbaar gemaakt. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
@marian.inia,

Het probleem in Deventer is bekend. De klantenservice is voor iTV op zondag bereikbaar van 10.00 tot 17.00. Jouw ongenoegen over de bereikbaarheid wordt in ieder geval intern kenbaar gemaakt. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

Beste Daphne,

Bedankt nogmaals, maar we konden geen nummer vinden op de site voor ons probleem. daarbij stond afgelopen zondag de storing niet op de site als zijnde bekend.
Mvrgr.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Stephen
Reputatie 1
@All,

Stephen

Gisteren en vandaag weer voor ca 0,5 uur weer blokjesbeeld hier. Gisteren melding over gedaan, maar het "probleem" was niet bekend. Graag zie ik, na dit telkens geregeld voor komt, hierover meer informatie.
@All,

Stephen

Beste Stephen, ja, de storing die ik gemeld had was 10 dagen geleden! Ik mag idd hopen dat deze opgelost is! Anders had ik zeker wel gebeld! Maar met enige regelmaat hebben we blokjes tv, en wij niet alleen, maar ook enkele buren in onze straat. Heel vervelend, ik kan me niet heugen dat we dit probleem bij Concepts ooit gehad hebben. Daarbij waren zij langere tijden bereikbaar. Het zou voor de klanten erg prettig zijn als telfort ook zijn werktijden uitbreid qua klantenservice. Dat voorkomt klachten als deze. Beetje mosterd na de maaltijd!
Reputatie 1
@All,

Stephen

Beste Stephen, ja, de storing die ik gemeld had was 10 dagen geleden! Ik mag idd hopen dat deze opgelost is! Anders had ik zeker wel gebeld! Maar met enige regelmaat hebben we blokjes tv, en wij niet alleen, maar ook enkele buren in onze straat. Heel vervelend, ik kan me niet heugen dat we dit probleem bij Concepts ooit gehad hebben. Daarbij waren zij langere tijden bereikbaar. Het zou voor de klanten erg prettig zijn als telfort ook zijn werktijden uitbreid qua klantenservice. Dat voorkomt klachten als deze. Beetje mosterd na de maaltijd!

@marian Wat ik net ook al vermelde. Ik was net De wereld draait door aan het kijken en weer voor een tijdje blokjes beeld.
Je woont ook in postcodegebied 7423?
@All,

Stephen

@marian Wat ik net ook al vermelde. Ik was net De wereld draait door aan het kijken en weer voor een tijdje blokjes beeld.

Ja ook pc 7423. Heb vanavond maar heel even het blokjes beeld gehad.
Reputatie 1
@All,

Stephen

@Marian
Dan zit je ook op de POP Dev-Tbp

@Stephan
Kan het probleem misschien dan toch in deze POP zelf zitten? Of speelt het probleem bij meerdere POP's?
@All,

Stephen

@Marian
Dan zit je ook op de POP Dev-Tbp

@Stephan
Kan het probleem misschien dan toch in deze POP zelf zitten? Of speelt het probleem bij meerdere POP's?

@oke, kan, als het maar opgelost wordt.
Reputatie 8
Badge +16
@stevenv2, @marian.inia,

Bedankt voor het melden. Ik ga dit intern uitzetten.

@marian.inia, ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht.
@stevenv2, jouw gegevens heb ik al.

Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug. Excuses voor het ongemak.

Stephen
@stevenv2, @marian.inia,

Bedankt voor het melden. Ik ga dit intern uitzetten.

@marian.inia, ik ontvang graag jouw NAW-gegevens in een privébericht.
@stevenv2, jouw gegevens heb ik al.

Ik kom hier zo spoedig mogelijk op terug. Excuses voor het ongemak.

Stephen

Beste,
Ik krijg geen toegang om een privebericht te sturen. Geef me het mailadres waar ik het naar toe kan sturen aub.
Mvrgr. Marian
Reputatie 8
Badge +16
@marian.inia,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Kun je daarop reageren?

Stephen
@marian.inia,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Kun je daarop reageren?

Stephen

Heb ik zojuist gedaan.

Marian
Reputatie 8
Badge +16
@marian.inia, @stevenv2,

Kunnen jullie weer controleren of de storing zich bij jullie nog steeds voordoet? Ik kijk uit naar jullie reacties.
Alvast bedankt!

Stephen
Beste Stephen, deze storing( blokjestv) doet zich regelmatig voor. Valt m.i. Niet te controleren.
Reputatie 8
Badge +16
@marian.inia,

Ik heb zojuist een ticket ingeschoten zodat de technische dienst dit kan onderzoeken.
Betreft dit analoge TV of digitale TV? Heb je ook het modem gereset?

@stevenv2,

Ook van jou ontvang ik een update. Alvast bedankt!

Stephen
Beste Stephen,

Het betreft digitale tv en ja, het modem is gereset.

Mvrgr Marian
Reputatie 1
@stephen
Er is geen pijl op te trekken wanneer het probleem zich voordoet, maar het gebeurd wel met regelmaat. Hierdoor kan je het niet zien als iets incidenteels.
Her gaat bij mij om het analogesignaal en dvb-c. Het probleem is niet te fixen door de NT een powercycle te geven.
Het lijkt mij ook niet de tv-module, want dan zou het, volgens mij, continue blokjes moeten geven.
Reputatie 8
Badge +16
@marian.inia,

Jouw ticket is in behandeling. Meer info volgt spoedig.

@stevenv2,

Ik zie dat er vandaag contact is geweest. Is het inmiddels opgelost? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Reputatie 1
@marian.inia,

Jouw ticket is in behandeling. Meer info volgt spoedig.

@stevenv2,

Ik zie dat er vandaag contact is geweest. Is het inmiddels opgelost? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen

Ik heb geen contact gehad met Telfort. Het probleem heb ik de laatste dagen niet meer ervaren, maar dat zegt niet dat het weg is, omdat het op diverse tijdstippen kan voorkomen.
Mocht er toch wat gedaan zijn, dan hoor ik graag waar het probleem in zat.
Reputatie 8
Badge +16
@stevenv2,

Mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat er contact met jou is opgenomen. Ik heb vernomen dat er een ticket was ingeschoten en naar het probleem is gekeken. Op 13 april is er gemeld dat het probleem is opgelost. Helaas staan er geen details hierover vermeld. Heb jij in de tussentijd nog problemen ervaren met het analoge signaal?

Stephen