beantwoord

Storing glasvezel tv in Leiden

• 10 september 2015
  • 3 reacties
  • 423 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Precies om 0:00 uur viel het signaal uit van tv via glasvezel in Leiden (2332). Niet aangekondigd onderhoud??
icon

Beste antwoord door Michael 10 september 2015, 11:05

Hoi smithsg! Welkom op het forum! Er is geen onderhoud gepleegd in Leiden voor zover ik weet. Al het onderhoud wat wordt gepleegd wordt op onze website bekend gemaakt. Werkt het weer zoals het hoort of kan ik hierin iets voor je betekenen? Maak in het laatste geval even je naw-gegevens kenbaar in een privévenster, dan zoek ik verder voor je uit.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi smithsg! Welkom op het forum! Er is geen onderhoud gepleegd in Leiden voor zover ik weet. Al het onderhoud wat wordt gepleegd wordt op onze website bekend gemaakt. Werkt het weer zoals het hoort of kan ik hierin iets voor je betekenen? Maak in het laatste geval even je naw-gegevens kenbaar in een privévenster, dan zoek ik verder voor je uit.
Reputatie 1
Badge
Mijn dank voor uw respons. Ik heb vanochtend met de 0900 service nummer gebeld, en kreeg als uitleg dat het probleem wellicht bij de netwerkbeheerder lag. Volgens Telfort was er geen storing. Hoe ik dan melding van een storing kan maken blijft voor mij nog onduidelijk! Hoe dan ook werkt alles nu weer normaal ...
Reputatie 8
Badge +2
Er was geen storing bekend inderdaad, smithsg. Voor nu ga ik er persoonlijk vanuit dat het een 'hikje' was in het netwerk. Het is hoe dan ook fijn dat het nu weer werkt. Heb je verder nog vragen? Verneem ze graag!

Reageer