beantwoord

Storing glasvezel internet Amstelveen

• 12 juni 2017
  • 5 reacties
  • 688 keer bekeken

Sinds afgelopen donderdag (8 juni 2017) geen internet via Telfort glasvezel. Pas over een paar dagen zal er een monteur komen om de verbinding te kontroleren. Dan zal ik al een week geen intetnet hebben.
Meer mensen in Amstelveen schijnen op dit moment hetzelfde probleem te hebben.
Helaas geen informatie van Telfort op de storingen pagina.
icon

Beste antwoord door Deborah 15 juni 2017, 14:12

Hoi Ben2017, niet fijn dat je zo lang geen internet hebt gehad :S. Gelukkig is het weer opgelost. Het systeem is helaas niet gemaakt om automatisch een vergoeding toe te kennen. Om je in de situatie tegemoet te komen heb ik een halve maand abonnementskosten voor je vergoed. Je ontvangt dit bedrag binnen 10 werkdagen op je rekening. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag 🙂.
Bekijk reactie

5 reacties

Zojuist telefoontje ontvangen van Guidion: probleem zou opgelost zijn. Inderdaad we hebben weer Internet na 7 dagen. Benieuwd of Telfort automatisch een vergoeding gaat toekennen aan de gedupeerden of dat we er eerst om moeten vragen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ben2017, niet fijn dat je zo lang geen internet hebt gehad :S. Gelukkig is het weer opgelost. Het systeem is helaas niet gemaakt om automatisch een vergoeding toe te kennen. Om je in de situatie tegemoet te komen heb ik een halve maand abonnementskosten voor je vergoed. Je ontvangt dit bedrag binnen 10 werkdagen op je rekening. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan hoor ik het graag 🙂.
Hoi Deborah, bedankt! Mooi initiatief van Telfort.
Reputatie 4
Badge +10
Graag gedaan Ben2017!
Reputatie 4
Badge +10
Trouwens, wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Kan je dat doen via bit.ly/feedbackopdeborah.

Reageer