beantwoord

Storing Glasvezel Internet

• 14 april 2016
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Kan het kloppen, dat er nog steeds een storing is m.b.t. glasvezel internet (postcode 3862 ME)?

Zelf al meerdere malen de moden van het stroom gehad maar nog steeds geen internet. De tv werkt overigens wel.
icon

Beste antwoord door Stephen 14 april 2016, 14:46

Hallo shoutengj, welkom op het forum! Er is inderdaad sprake van een storing. Zie onze storingen en onderhoud pagina. We doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo shoutengj, welkom op het forum! Er is inderdaad sprake van een storing. Zie onze storingen en onderhoud pagina. We doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak.
Stephen,

Bedankt voor je reactie, maar momenteel werkt het nog niet goed. We krijgen met geen mogelijkheid verbinding met het Wifi netwerk en hij ziet onze modem ook niet ondanks dat de stroom er meerdere malen vanaf is gehaald.

Eerst werkte alles naar behoren maar nu geeft het toch wel wat problemen zo.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo schoutengj, zou je het modem een harde reset willen geven? Ik verneem graag van je of dit heeft geholpen.
reset me router and problem connection xbox live server dns
Reputatie 3
Mario79, You'd better open a new topic, also because you have a completely different problem.