beantwoord

Storing glasvezel in Nijmegen

• 25 september 2019
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

In Nijmegen met glasvezel vanaf half twee of later geen internet en actieve tv. Ik zie aan de ethernet connection status van de Experiabox v10 dat het rond kwart voor vier voorbij was.

Admin: Afgesplitst van ander topic en eigen topic voor je reactie aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 september 2019, 15:23

Hoi @EricJH, ik lees dat je een korte storing had met de glasvezelverbinding. Deze is dus weer verholpen. Ik kan zo niet zeggen waar het aan gelegen heeft, eventuele werkzaamheden of een kleine verstoring. Mocht je weer problemen ervaren, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @EricJH, ik lees dat je een korte storing had met de glasvezelverbinding. Deze is dus weer verholpen. Ik kan zo niet zeggen waar het aan gelegen heeft, eventuele werkzaamheden of een kleine verstoring. Mocht je weer problemen ervaren, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Het probleem is niet meer teruggekeerd.

De modem kreeg geen IP adres van de POP. Uit- en aanzetten mocht niet baten. De modem zag een gigabit verbinding, de lampjes op de NTU brandden alledrie groen en de modem maakte verbinding met de NTU. Ik concludeerde dat het probleem bij Telfort lag.
Reputatie 8
Badge +12
Fijn, dan ga ik er vanuit dat het ook zo blijft.

Klinkt als een kleine verstoring. Mocht het weer voorkomen, laat het dan vooral weten.

Reageer