beantwoord

Storing, geen internet en TV

• 4 november 2017
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Onze internetverbinding ligt er weer af. Probleemoplosser gevolgd, hielp niks. Zouden jullie kunnen helpen? Vorige keer had KPN mijn aansluiting niet geregeld in de wijkcentrale, en zaten we op het signaal van de vorige bewoners. Toen KPN die aansluiting afsloot, kwamen we zonder te zitten en bleek onze aansluiting nooit geregeld te zijn. Na 5 dagen werd dit toen opgelost. Vanochtend stopte de internetverbinding opeens weer.

Ik hoop dat jullie hulp kunnen bieden, en hopelijk sneller dan de vorige keer.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 november 2017, 16:30

@laurensvanderkooi heeft me laten weten dat het is opgelost door de monteur. De dagen waarbij er geen gebruik is gemaakt van het abonnement, heb ik vergoed.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Laurens, wat rot en ook net in het weekend! Ik heb direct gekeken op je adres en het lijkt erop dat je modem de geest heeft gegeven, die zie ik hier ook geen verbinding maken. Ik heb net een nieuw modem voor je besteld. Die ontvang je binnen 2 werkdagen van ons. Laat je me weten of het werkt met het nieuwe modem?
Badge
Hoi Cindy,

Dat is goed! Dankjewel!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 6
Badge +7
Uiteraard graag gedaan en voor nu wens ik je een fijn weekend toe 🙂. We hebben contact hierover!
Reputatie 6
Badge +7
Een dezer dagen ontvang je je nieuwe modem 🙂. Ik hoop dat je daarna weer gewoon een goede verbinding hebt.
Badge
Hoi Cindy,

Helaas, ook met het nieuwe modem gaat het internetlampje niet branden.

Het lijkt erop dat ik geen signaal binnenkrijg. Zou je een monteur langs willen sturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Laurens van der Kooi
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Laurens, natuurlijk! Erg vervelend dat dit niet de oplossing blijkt te zijn. Ik heb een monteur voor je aangevraagd. Meer informatie vind je in je inbox.
Reputatie 6
Badge +7
@laurensvanderkooi heeft me laten weten dat het is opgelost door de monteur. De dagen waarbij er geen gebruik is gemaakt van het abonnement, heb ik vergoed.

Reageer