beantwoord

Storing Experia V8

  • 15 mei 2017
  • 5 reacties
  • 737 keer bekeken

Beste Telfort,

Wij hebben sinds enkele maanden last van storingen op onze modem. Heb betreft een Experia box V8 waarbij 2 a 3 keer per week de internetverbinding volledig weg valt, het internet lampje op de modem brandt dan ook niet meer. Daarnaast valt sinds enkele weken soms de TV verbinding met de modem weg waardoor er geen enkele zender meer beschikbaar is. Als ik vervolgens de modem herstart heb ik weer internet en TV verbinding tot een paar dagen later deze problemen weer opspelen. Graag ontvang ik een oplossing zodat de storing verholpen kan worden.

Groet,

Sam
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 oktober 2018, 14:04

Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Heb heb je deze al eens vervangen Anke st? Want ik begrijp dat het stroomloos maken niet helpt. Heb je ook al een reset uitgevoerd? Geeft dat nog verbetering?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Begin eens met het dsl snoertje te vervangen en voer daarna een harde reset uit door met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop je modem 10 sec. In te drukken
Beste Telfort,

Wij hebben sinds enkele maanden last van storingen op onze modem. Heb betreft een Experia box V8 waarbij 2 a 3 keer per week de internetverbinding volledig weg valt, het internet lampje op de modem brandt dan ook niet meer. Daarnaast valt sinds enkele weken soms de TV verbinding met de modem weg waardoor er geen enkele zender meer beschikbaar is. Als ik vervolgens de modem herstart heb ik weer internet en TV verbinding tot een paar dagen later deze problemen weer opspelen. Graag ontvang ik een oplossing zodat de storing verholpen kan worden.

Groet,

Sam

Zelfde probleem hier: nu bijna elke dag modem herstart nodig. Harde reset heeft niet geholpen: modem aan vervanging toe? Experia V8.
Begin eens met het dsl snoertje te vervangen en voer daarna een harde reset uit door met een puntig voorwerp het resetgaatje achterop je modem 10 sec. In te drukken

En dsl snoertje al vervangen?
Reputatie 8
Badge +11
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Heb heb je deze al eens vervangen Anke st? Want ik begrijp dat het stroomloos maken niet helpt. Heb je ook al een reset uitgevoerd? Geeft dat nog verbetering?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Heb je wellicht via een ander weg de oplossing gevonden? Zo niet, dan hoor ik dat graag.

Reageer