beantwoord

Storing dsl?

• 10 september 2016
  • 8 reacties
  • 441 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds vanochtend heb ik geen internet meer. In het modem zie ik dat hij vanacht gereboot is. Ook na een nieuwe reset krijg ik geen internet verbinding. Het lampje blijft rood.
Het dsl signaal is wel aanwezig en dat lampje brandt dan ook groen.

Is er een storing zoals laatst bij kpn? Op jullie site vindt ik geen bekende storingen.
icon

Beste antwoord door gerard69 17 september 2016, 20:46

Hallo Stephen,

Ik heb moeten zoeken hoe ik de ontvanger kon terugzetten. En het menu dat jij toont heb ik niet gezien ( wellicht nieuwere ontvanger? ).
Na deze actie deed hij helemaal niets meer. Hij kon de software niet ophalen.

Mijn internet deed het echter wel, en ook de telefoon was aangemeld. Uiteindelijk maar het modem gereset. Blijkbaar was er toch iets omgevallen want hierna kon de omtvanger wel de software ophalen en had ik weer beeld.

Mijn problemen zijn dus nu weer opgelost. Wel vreemd dat door een storing bij Telfort alles zo in de war raakt. Gelukkig komt het niet vaak voor ( even afkloppen...)
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Ondertussen weet ik via de helpdesk dat er inderdaad een storing is in mijn gebied. Helaas wordt dit niet op de site aangegeven. Er wordt nu wel eindelijk gemeld dat er een storing is met interactieve tv maar de rest (internet en telefonie) ligt er dus ook uit.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Gerard, vervelend dat je last hebt ondervonden van de storing. Kun je inmiddels van alle diensten weer gebruik maken? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Alsof je wist dat er weer een probleem was... Gisteren is de storing verholpen en had ik weer alle diensten. Op dit moment werkt mijn internet wel, maar mijn tv niet. Hij toont enkele seconden beeld en dan stopt hij en toont een foutmelding dat de zender niet beschikbaar is. Als ik dan naar een andere zender zap, heb ik weer enkele seconden beeld en dan weer dezelfde foutmelding. Herstarten van de tv ontvanger heeft niet geholpen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Gerard! Wat vervelend dat je problemen ervaart met iTV. Kun je de TV-ontvanger terugzetten naar fabrieksinstellingen? Ik verneem graag van je of deze handeling heeft geholpen.

Reputatie 1
Hallo Stephen,

Ik heb moeten zoeken hoe ik de ontvanger kon terugzetten. En het menu dat jij toont heb ik niet gezien ( wellicht nieuwere ontvanger? ).
Na deze actie deed hij helemaal niets meer. Hij kon de software niet ophalen.

Mijn internet deed het echter wel, en ook de telefoon was aangemeld. Uiteindelijk maar het modem gereset. Blijkbaar was er toch iets omgevallen want hierna kon de omtvanger wel de software ophalen en had ik weer beeld.

Mijn problemen zijn dus nu weer opgelost. Wel vreemd dat door een storing bij Telfort alles zo in de war raakt. Gelukkig komt het niet vaak voor ( even afkloppen...)
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Gerard. Ik neem aan dat alles nu nog steeds naar behoren functioneert?
Reputatie 1
Alles doet het nog steeds prima.
Reputatie 8
Badge +16
Alles doet het nog steeds prima.

Gelukkig! Op dit topic plaats ik dan een slotje. 🙂