beantwoord

Storing drie in 1

• 12 januari 2016
  • 11 reacties
  • 757 keer bekeken

Badge
Sinds woensdag 6 januari 2016 is de verbinding drie in 1 verbroken en ondanks de vele contacten met Telfort is het euvel nog steeds niet verholpen. Ik verwacht dat dat vandaag opgelost wordt!!:?
icon

Beste antwoord door Coolen 19 januari 2016, 10:11

Beste Ruud, ik zie dat het modem sinds gisteravond online is. Kun je nu gebruik maken van de diensten? In afwachting van jouw reactie.
Inderdaad alles werkt weer na 10 dagen. Men biedt nu bij Telfort een minimale vergoeding aan als compensatie. Wat zijn de gangbare vergoedingen na een storing van 10 dagen zonder drie in 1?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Dat hopen we dan met je mee... :D
Heb je daarnaast nog een vraag of wilde je dit alleen even mededelen..?
Badge
Wel nee, boos worden heeft geen zin, verlies aan vertrouwen is echter wel op zijn plaats. Maar ik verwacht wel een oplossing vandaag nog!!!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Coolen, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.
Badge
Hallo Coolen, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van de diensten. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht zodat ik kan kijken wat er aan de hand is.

Goedemorgen Stephen,

Kun je mij al wat meer mededelen omtrent deze onwijs vervelende situatie aangaande de storing?

groet, Ruud Coolen - Nijstad
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ruud, helaas is er nog geen update beschikbaar. Het is daarom nog even afwachten totdat jouw aansluiting aan de beurt is.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Ruud, ik zie dat het modem sinds gisteravond online is. Kun je nu gebruik maken van de diensten? In afwachting van jouw reactie.
Badge
Inderdaad alles werkt weer na 10 dagen. Men biedt nu bij Telfort een minimale vergoeding aan als compensatie. Wat zijn de gangbare vergoedingen na een storing van 10 dagen zonder drie in 1?
Reputatie 8
Badge +19
Wat zijn de gangbare vergoedingen na een storing van 10 dagen zonder drie in 1?

10 dagen van de maand die gemiddeld 30 dagen duurt is 33% van de abonnementskosten lijkt me.
Maar Telfort is vaak heel coulant en vergoedt vaak ook wat voor het 'geleden leed'.. :8
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Coolen, bedankt voor de bevestiging. Fijn dat de diensten weer werken. Aangezien je 10 dagen zonder diensten heb gezeten dan kun je een maand abonnementskosten vergoedt krijgen voor het geleden leed zoals Enterprise zo mooi heeft aangegeven. :P
Ik verneem graag van je of je hiermee akkoord gaat. 🙂
Badge
Hallo Coolen, bedankt voor de bevestiging. Fijn dat de diensten weer werken. Aangezien je 10 dagen zonder diensten heb gezeten dan kun je een maand abonnementskosten vergoedt krijgen voor het geleden leed zoals Enterprise zo mooi heeft aangegeven. :P
Ik verneem graag van je of je hiermee akkoord gaat. :)

Ik wil graag akkoord gaan met de vergoeding van een maand abonnementskosten, maar wil graag de gemaakte telefoonkosten via mijn mobiel vergoed zien. Dus niet alleen de 50 eurocent per gesprek, maar ook de tijd die een mobiel gesprek met zich mee brengt. Een schatting is moeilijk, maar met 80 Euro in zijn totaliteit ben ik tevreden.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Coolen, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega van Klantrelaties en dat er in overleg een gepaste vergoeding is besproken. Mijn collega neemt op vrijdag 22 januari 2016 weer contact met jou op. Bij deze sluit ik dit topic.