beantwoord

Storing Digitale TV; Geen Fomule 1

• 16 mei 2016
  • 3 reacties
  • 489 keer bekeken

Gisteren, Zondag 15 mei 2016 was het DE dag van Formule 1.
En, wederom (ja het is altijd op zondag) had ik niet alle zenders van digitale TV.
Dit is al jaren een probleem met ups en downs.
Gisteren was de helft van de zenders uit de lucht.
Juist bij cruciale momenten, zoals de Formule 1 op RTL Tele gaat het mis.
Ik heb Verstappen moeten missen. Diep diep diep teleurgesteld ben ik.
Hoe kan het dat Telfort zijn primaire taak niet aankan?
Of is er opzet in het spel om kijkers te frustreren en naar betaal TV over te stappen?
icon

Beste antwoord door Stephen 25 mei 2016, 15:00

Bedankt voor de uitgebreide informatie! Ik heb deze intern uitgezet en het verzoek ingediend om dit issue te onderzoeken. Binnen twee werkdagen ontvang je hier bericht over. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo JGL, excuses voor de late reactie. Ik betreur het dat je Verstappen hebt moeten missen. Het was namelijk een mooie en spannende Grand Prix. Kun je mij aangeven welke zenders je op zondag mist en op welk tijdstip van de dag dit probleem zich voordoet? Bij voorbaat dank!
RTL Tele deed het niet waar Formule 1 op was zender 397
Verder deden ook niet: De Duitse en Engelse zenders.
De Nederlandse zenders deden het wel
Het speelde in ieder geval tussen 13:00 en 16:00 uur op zondag dus.
Op een gegeven moment had ik zelfs geen internet en radio meer (rond 15:00 15:30?).
Het gaat om de Vijfhoek in Deventer
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de uitgebreide informatie! Ik heb deze intern uitgezet en het verzoek ingediend om dit issue te onderzoeken. Binnen twee werkdagen ontvang je hier bericht over. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je.