Storing al 3 weken op de zaak!!


Vandaag al 3 weken geen vaste lijn op onze autodemontage
meerdere malen contact gehad met telfort na minstes 3 kwartier in de wacht hier hebben we ook echt tijd voor ( lopen bedrijf) maar nu uiteraard wel aangezien we al 3 weken geen telefoons kunnen aannemen van de consument
er is niemand iets regelen ja een doorschakeling naar 1 mobiel nummer ( we hebben normaal 7 lijnen) en deze dooschakeling word er ook na een paar dagen weer afgehaald om de lijn te testen prima deze doet het dan niet en dan mag ik weer 3 kwartier in de wacht staan om te vragen of ze de dooschakeling weer erop kunnen zetten en dit duurt ook weer 1-3 uur lekker bedrijf runnen zo zou je denken

ik mis al 3 weken me inkomsen via de telefoon bedrijven kunnen ons niet bereiken maar ook de consumenten niet ik word elke dag zo kwaad dat ik me dag besteding nu moet uitgeven al 3 weken aan het bellen naar telfort om deze " storing" op te lossen

vanmorgen weer een monteur geweest telefoon deed het 1,5 uur nu ligt die er weer uit en hang ik inmiddel alweer 26 min in de wacht

top he dat telfort zakelijk kan het zeker iedereen aanraden

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi denollen, welkom op het forum. Dit klinkt als een lastige situatie! Het is nooit leuk als je verbinding niet goed werkt, alleen aangezien het je bedrijf zo aangaat kan ik me goed voorstellen dat je hier kwaad om word. Via het forum had ik je hier graag mee geholpen, alleen ik heb helaas geen inzage in je zakelijke gegevens. Ik heb namelijk alleen toegang tot gegevens van consumenten klanten. Heb je inmiddels een collega van Telfort zakelijk kunnen spreken?
nou ik kan kwaad worden maar dat heeft blijkbaar geen zin ik heb inmiddels wel 4 collega's gesproken en er is niemand die direct stappen onderneemt ja 28 mei phoe phoe ondertussen al een maand geen telefoon maar de rekening moet wel worden betaalt

dus om je vraag te beantwoorden ik ben dus NIET GEHOLPEN maar geen stress hoor van jullie kant
telfort zakelijk werkt namelijk toch in ons voordeel is jullie slogan
Reputatie 8
Badge +17
Zoals Deborah aan heeft gegeven webcare Telfort heeft geen inzage over zakelijke abonnementen en hoe spijtig ook daar moet je dus zijn, wellicht dat die je aan een noodpakket kunnen helpen

Reageer