vraag

Storing al 3 weken op de zaak!!

denollen
Vandaag al 3 weken geen vaste lijn op onze autodemontage
meerdere malen contact gehad met telfort na minstes 3 kwartier in de wacht hier hebben we ook echt tijd voor ( lopen bedrijf) maar nu uiteraard wel aangezien we al 3 weken geen telefoons kunnen aannemen van de consument
er is niemand iets regelen ja een doorschakeling naar 1 mobiel nummer ( we hebben normaal 7 lijnen) en deze dooschakeling word er ook na een paar dagen weer afgehaald om de lijn te testen prima deze doet het dan niet en dan mag ik weer 3 kwartier in de wacht staan om te vragen of ze de dooschakeling weer erop kunnen zetten en dit duurt ook weer 1-3 uur lekker bedrijf runnen zo zou je denken

ik mis al 3 weken me inkomsen via de telefoon bedrijven kunnen ons niet bereiken maar ook de consumenten niet ik word elke dag zo kwaad dat ik me dag besteding nu moet uitgeven al 3 weken aan het bellen naar telfort om deze " storing" op te lossen

vanmorgen weer een monteur geweest telefoon deed het 1,5 uur nu ligt die er weer uit en hang ik inmiddel alweer 26 min in de wacht

top he dat telfort zakelijk kan het zeker iedereen aanraden

1 Reactie

Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +10
Hi denollen, welkom op het forum. Dit klinkt als een lastige situatie! Het is nooit leuk als je verbinding niet goed werkt, alleen aangezien het je bedrijf zo aangaat kan ik me goed voorstellen dat je hier kwaad om word. Via het forum had ik je hier graag mee geholpen, alleen ik heb helaas geen inzage in je zakelijke gegevens. Ik heb namelijk alleen toegang tot gegevens van consumenten klanten. Heb je inmiddels een collega van Telfort zakelijk kunnen spreken?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)