beantwoord

storing ADSL

• 18 november 2013
  • 32 reacties
  • 4136 keer bekeken

Toon het eerste bericht

32 reacties

Inmiddels anderhalve week storingsvrij TV en internet. Verbinding is ook weer op de juiste snelheid. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat een monteur die onderweg is om ons probleem op te lossen, door de telefoon zegt eerst even in de wijkcentrale te gaan kijken, daar enkele minuten bezig is en aangeeft dat het probleem daarmee wel verholpen is. Diagnose stellen en oplossing in enkele minuten, daar waar eerst een maand nodig was om geen diagnose te stellen. Deze monteur zou namelijk naar mijn huis gestuurd worden, maar besloot zelf in de centrale te gaan kijken. Ontdekte daar een probleem en loste het op. Nogmaals, waarom een maand wachten op deze handeling.

Dan het volgende. Mij is verteld dat telfort nog zou bellen na het bezoek van de monteur om te evalueren of dit geholpen had. Tevens zou ik gebeld worden om tot een goede tegemoetkoming te komen. Vertrouwen is verloren, maand geen verbinding en dus onterecht abonnementsgeld, veel problemen doordat ik niet kon bellen en geen internet had (doordat bij mijn telfort mobiele abonnement ook van alles niet goed ging), veel kosten voor het telkens zelf maar weer moeten bellen met de klantenservice en veel tijd bezig geweest met beklag doen, bellen, op dit forum schrijven en kabels en modems wisselen. Twee keer een paar uur thuis wachten op een monteur die uren te laat, komt, niet belt en geen goed werk heeft gedaan, maar wel rotzooi heeft gemaakt en de tweede keer  hoefde de monteur uiteinde;lijk geen eens bij ons thuis te zijn

Het zal u vast niet verbazen dat ik niks mer van Telfort heb vernomen. Eén SMS-je met de melding: u storing is opgelost. Hierna is het stil gebleven. Ondanks dus, dat mij meerdere keren is toegezegd dat ik benaderd zou worden. Mogelijk ben ik nu te snel, met weer zelf reageren, maar ik vind dat na 11 dagen wel eens contact opgenomen mag worden en een goed voorstel gedaan mag worden, om deze kosten dus te compenseren. Zoals gezegd, ik zou hierover gebeld worden en hoefde nadrukkelijk geen brief hierover te schrijven. Ik ben echt benieuwd, wat Telfort gaat doen, om mij als klant te behouden met alles-in-een en twee mobiele abonnementen. Op dit moment ben ik erg ontevreden en met name over het contact dat Telfort onderhoudt met de klant. Nul informatie over het beloop en nu ook weer nul informatie over het verdere afwikkelen van mijn klachten en storingen. De factuur van het mobiele abonnement is alweer binnen met daarom wel de kosten van het bellen naar klantenservice en een volle maand abonnementsgeld, terwijl ik onnodig lang niet heb kunnen bellen met mijn mobiele toestel. Ik verwacht dat de nog komende factuur voor het alles-in-een niet veel anders zal zijn.

Graag spoedig terugkoppeling over het volledig afwikkelen van de geleden ellende, zowel mobiel als thuis.
Reputatie 4
Badge +3
@de hooge,

Vreemd dat er geen contact meer met je is opgenomen. Ik heb je zojuist een voorstel voor de compensatie in een privébericht verstuurd. Ik lees graag van je of dit voorstel akkoord is.

Henk
Jammer, jammer,

Inmiddels is het alweer 2 maanden geleden dat ik een voorstel heb gekregen voor compensatie. Moderator Henk heeft dit voorstel gedaan. Nadat ik bij de factuur van december geen compensatie had gezien heb ik hier nogmaals contact over opgenomen en in de factuur van januari zou het een en ander verrekend worden. Nu zijn echter de facturen van januari en februari reeds  afgeschreven, maar heeft de beloofde compensatie nog niet plaatsgevonden. Het bericht wat ik hierover verstuurd heb naar Henk is in de afgelopen weken niet beantwoord. Graag spoedig reactie over wanneer ik de toegezegde compensatie mag ontvangen. Ik vind het niet netjes om na alle ellende die ik heb gehad en waarbij Telfort zeker steken heeft laten vallen, ik nu ook nog achter de compensatie aan moet blijven gaan.
Badge +2
Dat lijkt me niet de bedoeling nee. Wat wel balen is, is dat de factuur altijd op de 15e van de maand wordt opgemaakt, dus dat de compensatie pas weer op de maart factuur zou komen. Hoop dat Henk hier na het weekend bij je op terug komt. Fijn weekend!
Dat is zeker balen. Ik had echter twee weken geleden al een bericht gestuurd naar Henk en een aantal dagen geleden ook al, maar geen antwoord hierop. Vandaar dat ik het nu maar weer via het algemene forum doe. Bellen vanuit het buitenland is lastig. En daar zit ik al een paar maanden.
Het blijft vervelend. Ik heb op 9 en 18 februari een prive-bericht gestuurd aan "Henk": Hij had mij in december een compensatievoorstel gedaan, voor het langdurig niet werken van mijn aansluiting thuis. Tot op heden geen reactie hierop. Ook mijn algemene bericht op dit forum hierover blijft onbeantwoord helaas. Zijn er misschien andere Telfort medewerkers die dit op kunnen pakken? Ik vind het niet netjes, dat ik na een lange periode met veel storingen, waarin Telfort duidelijk een aantal dingen niet goed opgepakt heeft, nu weer moet schrijven om het netjes afgehandeld te krijgen.. Dit loopt nu dus al maanden. Graag spoedig reactie.
Helaas, het is schandalig,

Een storing die in november voor lange tijd heeft gezorgd dat er geen verbinding was thuis en dus geen internet, tv en telefonie, houdt me nu nog bezig. Na veel fouten die gemaakt zijn bij het oplossen is uiteindelijk een voorstel gedaan om dit financieel te compenseren. Dit voorstel is al in december gedaan via het forum. In december had ik echter niets ontvangen en na navraag hierover werd gezegd dat het in januari zou komen. Inmiddels is het maart en heb ik op mijn vorige berichten en email geen reactie meer gekregen. Pas als ik vandaag weer bel en veel te lang bij de klantenservice in de wacht sta, krijg ik antwoord. Het komt deze maand goed. Als ik de medewerker vraag waarom ik er nu toch weer over moet bellen en waarom het zolang moet duren, krijg ik te horen dat het vervelend is, maar ja, "het komt toch goed?"

Ik vind het echt te gek voor woorden dat ik pas in maart krijg wat me in december wordt toegezegd.

Maar goed, nu maar afwachten of het deze maand echt gecompenseerd wordt.

De telfortmedewerker van dit forum, geeft in ieder geval geen thuis meer. Ondanks dat hij op andere topics wel kan reageren. Hij reageert niet meer op priveberichten en de gemaakte beloftes zijn wederom niet waar gemaakt. En ik heb weer kosten gemaakt voor het bellen naar de klantenservice.

Reageer