beantwoord

storing aan modem v8

• 8 december 2017
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik heb een modem V8, maar nu branden alle lampjes en heb geen tv en geen Internet ik heb alles geprobeerd stekker uit en ge reset maar ik krijg de modem niet aan de praat hoop dat iemand mij kan helpen
icon

Beste antwoord door Stephen 12 december 2017, 13:08

Hallo msalmi, dat is zeker jammer. Excuses voor het ontvangen van een defect modem.
Ik stuur je weer een nieuw exemplaar en ga ervan uit dat deze het wel doet. Je bevestiging zie ik dan graag tegemoet.
Bekijk reactie

7 reacties

Alle ledjes aan is geen goed teken.
Heb je op de goede manier gereset?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Voor een vervangend modem kan je snelst de klantenservice bellen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +7
Hallo msalmi, ik heb je verbinding bekeken en zie dat je gewoon verbinding hebt. Kun je dit bevestigen? Ook zie ik dat je een Zyxel modem aangesloten hebt in plaats van het Arcadyan modem. In afwachting van jouw reactie.
[quote=Stephen - Telfort]Hallo msalmi, ik heb je verbinding bekeken en zie dat je gewoon verbinding hebt. Kun je dit bevestigen? Ook zie ik dat je een Zyxel modem aangesloten hebt in plaats van het Arcadyan modem. In afwachting van jouw reactie.[/quote?

Klopt de zowel is mijn oude modem die ik nu tijdelijk gebruik omdat de v8 niet werkt
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor de uitleg. Ik stuur je dan een nieuw modem. Deze ontvang je morgen of woensdag.
Bedankt voor de uitleg. Ik stuur je dan een nieuw modem. Deze ontvang je morgen of woensdag.

Dank voor uw service
Bedankt voor de uitleg. Ik stuur je dan een nieuw modem. Deze ontvang je morgen of woensdag.q

Zojuist een nieuwe modem ontvangen maar die werkt ook niet. Lampjes branden niet een maakt een tikkend geluid. Weer jammer dit!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo msalmi, dat is zeker jammer. Excuses voor het ontvangen van een defect modem.
Ik stuur je weer een nieuw exemplaar en ga ervan uit dat deze het wel doet. Je bevestiging zie ik dan graag tegemoet.

Reageer