beantwoord

Storing ?

Reputatie 1
Ik weet niet waar ik dit moet vermelden daarom dat ik het hier doe.
Sinds gisteren valt de modem om de zoveel tijd uit.
Heb dus dan een tijdje geen internet,tv en telefoon.
Bij herstart van de modem loopt de tv ontvanger vast en pas na reset doet ie het weer.
In het proces loopt de afstandbediening ook vast.
Op de site van telfort staan er geen werkzaamheden/storingen vermeldt.
Mijn vraag is of andere hier ook last van hebben.
En wat de mogelijke oplossing zou kunnen zijn.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 augustus 2018, 14:45

Hoi Anu01, ik begrijp dat jouw verbinding steeds wegvalt. Dat is niet fijn, dat begrijp ik ontzettend goed. Pas na herstarten of resetten werkt het weer. Dat is niet hoe het zou moeten werken. Ik ben daarom even in jouw verbinding gedoken. Ik zie de onderbrekingen zo niet meer terug de afgelopen dagen. Werkt alles weer naar behoren? Heb je de kabel vervangen?

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je en gaat het om een koper of glasvezel verbinding
Reputatie 1
jimny schreef:

Ik heb de Experia box V8 en een koper verbinding
Reputatie 1
Tommie. schreef:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Om de 10 a 15 min valt alles weg. Lijkt alsof het signaal van buitenaf weg valt. Het ledje wat bij de ingaande kabel zit brand normaal en begint dan te knipperen, dat doet hij ook als ik die kabel los neem, dus daarom denk ik geen singaal vanaf buiten. Heb een v10 box en koper bedraad. We zijn twee weken op vakantie geweest en bij terugkomst is het gelijk begonnen en is nu al twee dagen zo. Van alles geprobeerd van resetten tot het vervangen van de kabels niks helpt.

Gisteren viel inderdaad alles om de circa 10 minuten weg.
Erg vervelend dus.
In middels heb ik nog geen oplossing hiervoor gevonden.
Reputatie 1
Badge
Bij mij is het vandaag ook nog aanwezig. Had gehoopt dat hier iemand met een oplossing komt, anders maandag maar even bellen.
Reputatie 8
Badge +11
Voor TV-problemen kun je ook op zondag terecht bij Telfort. De contactmogelijkheden staan onderaan de pagina.
Reputatie 8
Badge +17
Anu01 schreef:

jimny schreef:

Ik heb de Experia box V8 en een koper verbinding

Vervang het aansluitkabeltje van max 150 cm eens vanaf modem naar aansluitpunt
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Anu01, ik begrijp dat jouw verbinding steeds wegvalt. Dat is niet fijn, dat begrijp ik ontzettend goed. Pas na herstarten of resetten werkt het weer. Dat is niet hoe het zou moeten werken. Ik ben daarom even in jouw verbinding gedoken. Ik zie de onderbrekingen zo niet meer terug de afgelopen dagen. Werkt alles weer naar behoren? Heb je de kabel vervangen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen antwoord meer mogen ontvangen? Kan ik daar uit opmaken dat alles weer naar behoren werkt?
Reputatie 1
Ja, inmiddels werkt het weer
Reputatie 8
@Anu01
Was het een kwestie van het kabeltje vervangen?
Het is mooi als anderen met een vergelijkbaar probleem jouw oplossing kunnen lezen.
Reputatie 7
Badge +9
Goed om te lezen dat het opgelost is. Dat is Fijn. 🙂 Kun je ook nog vertellen wat de oplossing was? Mochten we in ieder geval nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer