beantwoord

Storing

• 19 september 2015
  • 1 reactie
  • 458 keer bekeken

Sinds vanmorgen heb ik geen verbinding met internet. Kan dus geen tv kijken en niet op internet, ook niet via de gsm's en iPads.
Op het (Zyxel) modem branden de volgende lampjes: Wlan, power en ethernet 4, verder niets. Stekker eruit gehaald, hielp niet. Modem gereset, hielp niet, de blauwe knop ingedrukt, ook niet.
Op m'n gsm zie ik wel volle verbinding met WiFi maar kan niets binnenhalen via internet.
Wat kan er aan de hand zijn?

Groet van Bert
icon

Beste antwoord door Stephen 24 september 2015, 20:27

Beste Bietus, excuses voor de late reactie. Indien je nog steeds geen internet hebt graag het modem een harde reset geven. Dit doe je door het resetgaatje aan de achterkant van het modem 30 seconden ingedrukt te houden totdat het power lampje begint te branden. Wacht daarna totdat het modem opnieuw is opgestart. Mocht je dan nog steeds geen internet hebben dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Beste Bietus, excuses voor de late reactie. Indien je nog steeds geen internet hebt graag het modem een harde reset geven. Dit doe je door het resetgaatje aan de achterkant van het modem 30 seconden ingedrukt te houden totdat het power lampje begint te branden. Wacht daarna totdat het modem opnieuw is opgestart. Mocht je dan nog steeds geen internet hebben dan ontvang ik graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik je verder van dienst kan zijn.