Storing

  • 8 maart 2015
  • 7 reacties
  • 968 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort er is weer eens storing. Ditmaal wetende dat het niet binnen mijn netwerk ligt. Het begon ongeveer om 9 uur nadat ik zelf even problemen ondervond, de modem opnieuw had gestart waardoor ik nog tijdelijk internet had en de website storingen.nl had bekeken hier;

https://allestoringen.nl/storing/telfort
Screenshot voor momentopname hier te vinden http://i.imgur.com/u0KFdz3.png

Storing is nog steeds gaande, ik loop nu leuk te tetheren via mijn mobiel.

7 reacties

Reputatie 1
Nog even een aanvulling;

Van de 151 ofzo meldingen zijn er 110 uit Deventer in de momentopname zoals hier aangegeven.
http://i.imgur.com/hf4NR1J.png

Ik zou toch Telfort willen verzoeken om eens een controle uit te voeren binnen Deventer en specifiek de wijk Vijfhoek.
Reputatie 1
Ik zou dan ook graag terugkoppeling van een Telfort mod willen krijgen of hier ook actie wordt ondernomen
Reputatie 1
Ik ga hiervoor niet nogmaals contact opnemen met de Telfort klantenservice, speel dit intern maar door.
Reputatie 8
Badge +16
's nachts is er geen mod aanwezig, wel is er vanuit KPN monitoring op het landelijk netwerk. Zij zullen ongetwijfeld deze storing signaleren en er aan werken.
Reputatie 8
Badge +2
@xRobertB,

We hebben inderdaad signalen gehad over een storing in Deventer. Deze werd eigenlijk gelijk verholpen.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit een incident was.

Loop je nog steeds tegen deze problemen aan?

Michael
Reputatie 1
@xRobertB,

We hebben inderdaad signalen gehad over een storing in Deventer. Deze werd eigenlijk gelijk verholpen.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit een incident was.

Loop je nog steeds tegen deze problemen aan?

Michael


Michael,

Allereerst dank voor de terugkoppeling.

Ik zelf heb tot op heden geen problemen meer ondervonden.

Wel weet ik van kennissen in de wijk dat daar nog wel problemen spelen waar ik zelf ook langs ben geweest ter controle van het interne netwerk. Betreft glasvezelverbindingen, overgenomen vanuit het oude Concepts ICT.
Reputatie 8
Badge +2
@xRobertB,

Fijn dat jij hier niet meer lijkt te kampen. Maar wel bijzonder dat andere klanten nog wél problemen ervaren.
Zou je ervoor kunnen zorgen dat deze problemen worden aangemeld bij ons via het forum? Ik kijk er dan met liefde naar.

Ik zie je reactie tegemoet.

Michael

Reageer