Storing

• 25 februari 2014
  • 1 reactie
  • 1416 keer bekeken

Beste forum leden,

Merkte vandaag en vorige week dat het netwerk algemeen erg langzaam is niet alleen de snelheid maar ook de dns queries (landzamen response time). Heb sowieso de laaste paar maanden veel problemen met secure shell sessions die zomaar verbroken worde en internet shelheid die vaak onbruikbaar langzaam is doet er niet toe waar het over gaat, voip, ftp, ssh, http etc..

Vandaag was het puntje van de ijsberg. Websites die totaal niet meer laden, packet loss van 100% en up link die als zwiebertje up en down gaat elke paar minuten. Ging er eerst vanuit dat het een backscatter was, zo te zien niet dus. Nu op mobiel netwerk van (Vodafone).

Regio: heerlen

-Fijne avond

1 reactie

Reputatie 1
Hier in Brunssum hetzelfde. Al dagen wegvallen van internet met vandaag het hoogtepunt, 90% geen internet. Waar ik schoon genoeg van heb is dat Telfort keer op keer verzaakt om deze storingen te melden op hun site. Recent ook een storing gehad waarna ik 40 minuten het bekende riedeltje van de helpdesk heb afgewerkt met als resultaat dat alle instellingen uit de router waren. Ondanks dat ik diverse keren heb gevraagd of het geen wijk probleem was bleef de helpdeskmedewerker maar doorgaan met zijn lijstje af te werken. Ze hebben zelfs een monteur ingeschakeld voor een lijnmeting. Tien minuten later kwam mijn vrouw thuis met de mededeling dat KPN de wijk centrale was aan t herstellen. Ben 10 jaar klant maar heb er schoon genoeg van dat dit soort storingen domweg niet gecommuniceerd worden en dat je als klant als een debiel behandeld wordt. Zo jagen jullie alle klanten naar Ziggo.

Reageer